Vraag

hoe vinger je lekker?

  • 25 January 2021
  • 1 reactie
  • 823 Bekeken

Reputatie 1

Hoi hoi! PersoonVan14 hier. Normaal gesproken zit ik bij de topics van emotionele zaken maar op het moment heb ik in deze categorie een vraagje/ik wilde even iets kwijt

 

Normaal gesproken als ik masturbeer, doe ik dat met mijn ondergoed aan en dan wrijven. Maar ik wilde deze keer een stapje verder gaan, al was ik een beetje bang. Ik heb het helemaal naakt gedaan (wrijven en heel soms een beetje met vinger erin). Dit voelde erg nieuw en was spannenend! Maar het duurde heel erg lang voordat ik klaar kwam en het werd soms mega droog. Toen heb ik wat vaginaal glijmiddel gebruikt om pijn te voorkomen. Het duurde erg lang voordat ik eens klaarkwam, veel langer dan normaal gesproken. Is dit raar? Ook was het orgasme die ik kreeg erg heftig. 

 

Toch deed het niet zo zeer pijn maar had ik veel overprikkelingen. Weten jullie hoe dit komt? En hoe kan ik het voorkomen? Daarintegen wist ik niet zo goed welke bewegingen ik moest maken. Mijn vragen hierbij zijn dus:

 

Welke bewegingen moet ik maken om het lekker te laten voelen? En hoe komt het dat ik zo veel overprikkelingen had? Is dat te voorkomen? Hebben jullie trouwens ook nog tips voor hoe je het lekker kan maken als je je vingers erin doet?

 

Groetjes, PersoonVan14!! <3


1 reactie

Nee hoor, helemaal niet raar dat het langer duurt. Veel vrouwen hebben clitorale stimulatie nodig om überhaupt klaar te komen omdat penetratie niet genoeg stimulatie geeft. Dus dat het wat langer duurde is op zich logisch.

Dat van de overprikkeling komt misschien ook gwn omdat het je eerste keer was of omdat je niet helemaal nat was ofzo. Ik heb dat nooit echt zelf ervaren.

Wat fijn voelt kunnen wij niet echt voor jou invullen. Je zult zelf dingen moeten proberen zo ontdekken wat jij fijn vindt. Voor iedereen is dat weer anders maar meestal is de kom-hier-beweging richting de buik wel chill.

Reageer