hoe vinger je een meisje?? en wa vinde ze fijn??

  • 16 April 2012
  • 42 reacties
  • 63924 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
ik zit al lang te denke over hoe ik een meisje moet vingere...

wa vinde meide dan fijn?? 😳

42 reacties

Vraag het aan haar, ze kan het zelf het beste aangeven!

XXX
Heej

Ik ben een meisje dus ik weet er iets meer vanaf. Ik zal het niet aan haar vragen dat is een beetje dom en dan schamen ze zich meestal wel. Ik zou niet metteen met vingeren beginen eerst zal ik eens met elkaar gaan slapen enzo. Of samen douche en dan daarna vingeren kan wel. Ik weet wel de plekken waar ze het lekker vinden alleen hoe oud is ze anders kan het pijn doen dus daar moet je voor opletten. Als ik weet hoe oud ze is kan ik daarna vertellen welke plekken.

Succses hoor van jou
ze is bijna 14 maar ze is volwassener en ziet er uit als 15
ik zou eerst strelenhttp://forum.kindertelefoon.nl/images/smilies/tongue.pngEn daarna gewoon ik weet niet hoe je dat kan uitleggen..http://forum.kindertelefoon.nl/images/smilies/smile.pngSorriie! Maar ik zou eerst strelen en aan haar zitten en daarna verder gaan..
je wrijft eerst over haar lippen heen daar word ik iniedergeval geil van ga dan van achter naar voren met je vinger om het geil een beetje te verspreiden ga daarna verschillende dingen doen van links naar rechts van boven naar beneden rondjes snel langzaam over haar clit. je voelt vanzelf wel of ze het lekker vind. ga daarna in haar kutje en speel ook een beetje in haar door rondjes te maken of te bewegen of in uit in uit experimenteer een beetje
Qmeisje dank je voor de tips daar ben ik naar op zoek..
maar Qmeisje... kan jij me met nog wa meer helpe? want je klinkt heel ervare!!


kan je me verder helpe?
oke da is duidelijk 😃


nu ben ik aleen nog bang da ik a te vroeg doe ofzo...
dus waneer kan ik da het beste zien of merke??


(en hoe krijg ik haar geil?!?)



da is mes n beetje ander onderwerp maar wel belangerijk... tog?
Ik weet hoe je haar geil krijg!http://forum.kindertelefoon.nl/images/smilies/redface.png
Je moet met je vinger rondjes op haar epel draaien en je moet bij haar buik ( vlak bij haar vaginahttp://forum.kindertelefoon.nl/images/smilies/tongue.png) heel licht gaan strelen!
Ik hoop dat je er wat aan hebt!

xx! en succes!
ty maar ze is totaal niet ervare... ik wil t nj heeel opvallebt doen... gw onopvallent zoda ik geen ruzie met haar krijg:$
ga tijdens het zoenen een beetje onder haar shirt en duw haar dan op je bed. ga een beetje droogneuken en tongen.
en wrijf over haar been steeds dichterbij wacht haar reactie af kijk haar heel vriendenlijk/vragend aan en als ze het nog niet snapt zeg je alleen als jij ook wil? en als ze ja zegt doe je haar broek uit en ga je verder bij mijn vorige reactie
en als je over haar slipje gaat dan is ze al geil als je zo ver bent zo niet speel met haar clit nog niet? dan wil ze het niet echt....
oke ty je bent echt een goeie tip gever echtwaar heeeeeeel aardig ben je
danku ben ervaren xd ik vertel alleen maar hoe mijn vriend het bij mij deed eerste keer nu gaat hij gwn op me liggen en begint hij meteen
verder nog vragen
ja... me vriendin weet nj wa ze fijn vind.. ik ga dus van alles doen kijke wa ze fijn vind... aleen... wa zou een meisje fijn vinde?? in t algemeen... opbouwent van kleine dingetjes zoals hand op haar ben tot vingere....
Qmeisje dank je voor de tips daar ben ik naar op zoek..
maar Qmeisje... kan jij me met nog wa meer helpe? want je klinkt heel ervare!!


kan je me verder helpe?


sorry lees het nu pas ja tuurlijk!
np


wa vinde meisjes over het algemeen fijn?? van kleine dinge naar het grote...
ja niet meteen in een keer alles doen als ze iets fijn vind blijf even hangen daar xd
en onthou het voor de volgende keer opeengevenmoment ga je wennen en ken je het daar helemaal haha
ja da snap ik... maar ik weet nj hoe ik dan moet beginne ik ben wel ervare maar niet zo erg...
Rustig en relaxt zorg dat je vrindin ziet dat ze je opgeilt daar word zij ook geil van
k hoop t 😳... maar maar ze zij daarstraks tege me da ze nj wil neuke ofzo... maar ze blijft maar ja... anders doen dan da ze zegt
ze zecht dat ze wil maar als het er opaankomt kapt ze?
nee ze zecht da ze nj wil... en ze pakt alle kanse om me zeg maar op te winde.. ik snap haar nj echt
ooo ze maakt je geil maar wil geen sex?
ja da lijkt wel...
Je moet gewoon samen een beetje uitvogelen wat jullie samen lekker vinden. begin met haar een beetje kusjes te geven enzo, en dan ga je vanzelf met je handen naar plekken die ze fijn vindt. ik zou eerst over dr buik heen gaan, en dan rustig naar dr borsten, en dan kun je met een streelende beweging naar haar vagina toe gaan, maar wat nog fijner is naar haar clitorus, een klein bobbeltje voor in haar schaamlippen. anders kun je het nog wel op google opzoeken.



gewoon kijken wat ze lekker vindt en het samen uitvinden.



xo'

Reageer