Vraag

Hoe vind je iemand voor seks

  • 28 April 2019
  • 4 reacties
  • 353 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben een jongen en 17 jaar en heb op mijn 12de seks gehad sindsdien nooit meer en ik ga niet uit en drink niet. Ik heb niet z'n hele grote vriendengroep daar zitten 4 meiden in en 1 jongen. De meiden zijn totaal nog niet bezig met seks dus die kan ik niet vragen. Hoe vind je iemand om een one night stand te hebben of hoe vind je iemand waar je verliefd op word en mee kan praten. Ik heb zelf autisme en vind het daarom ook lastig om vrienden te zoeken / maken. En ik woon ver van de steden en heb niet z'n hele goeie reputatie bij mij in de buurt. Ben veel gepest enzo. Hebben jullie nog tips om iemand te vinden waarmee seks kan hebben want mijn rechter hand is na 5 jaar een keer op xD(ik weet dat seks ook uit liefde moet zijn maarja..)

4 reacties

ga eens naar de kroeg, café of een festival meestal zijn daar wel dronken meiden die makkelijk te verleiden zijn 😉
Maar bart dat lijkt me juist erg lastig Ik ben ook niet zo aantrekkelijk 😨
Voor iedereen is er wel iemand en just omdat ze een beetje gedronken hebben wordt het minder lastig
Ik weet niet hoe verstandig het is of hoe gewaardeerd het zal worden om mensen uit te zoeken die redelijk wat gedronken hebben en dus moeite zullen hebben om beslissingen te maken.
Zeker als je seks hebt met iemand die middelen heeft genomen die invloed hebben op iemands mogelijkheid om keuzes te maken, kun je naderhand redelijk wat problemen hebben.

Ik ben ook van mening dat je niet echt iemand moet zoeken puur om seks mee te hebben.
Een partner kan immers veel meer bieden dan een dame van plezier.

Maarja, je zou inderdaad naar dingen zoals een bar of andere entertainmentcentra kunnen gaan om mensen tegen te komen.
Het internet is natuurlijk ook een optie.
Zo kun je mensen vinden die dezelfde interesses hebben.
Datingapps zouden misschien beter zijn voor jouw doel, maar zo heb je ook een grotere poel van mensen die je kunt daten.

Reageer