Skip to main content
Vraag

Hoe vind je een jongen voor gay seks?

• August 14, 2025
  • 15 reacties
  • 919 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik ben een jongen en ben nu 15 en ga naar de 4e en ik wil graag seks hebben met een andere jongen. Alleen ik weet niet hoe ik zo’n jongen kan vinden. Datingsites zijn allemaal 18+ en er zitten veel neppe profielen bij. Is er een site of app hoe ik een jongen kan vinden voor een one-night-stand of meer?

15 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 14, 2025

Hoi ​@mevali,

Omdat je 15 bent, mag je in Nederland wel seks hebben met iemand van je eigen leeftijd of iemand die maximaal een paar jaar ouder is, maar het is niet toegestaan voor volwassenen om seks te hebben met minderjarigen. Dat betekent ook dat apps of sites voor volwassenen (zoals Grindr of andere datingapps) niet veilig of legaal voor je zijn.

Ik snap dat je nieuwsgierig bent en het gevoel hebt dat je iemand wilt vinden, maar online zoeken naar sekscontacten brengt grote risico’s mee, zeker voor minderjarigen. Veel van die apps zitten inderdaad vol nepaccounts of mensen die niet eerlijk zijn over hun leeftijd of intenties, en dat kan gevaarlijk worden.

Als je op zoek bent naar contact met andere jongens van je leeftijd, is het veel veiliger om te beginnen met sociale plekken waar leeftijdsgenoten elkaar ontmoeten. Denk aan: LGBTQ+ jongerengroepen of evenementen in jouw regio (bijvoorbeeld via het COC in je stad) of Online communities speciaal voor jongeren, waar de focus ligt op vriendschap en praten (zoals Jong&Out, voor LHBTQ+ jongeren tot 18 jaar)

Zo leer je mensen kennen in een veilige omgeving, en van daaruit kan iets ontstaan als jullie elkaar leuk vinden. Het geeft ook de tijd om elkaar echt te leren kennen, wat veel fijner en veiliger is dan direct op zoek gaan naar een one-night-stand.

xx liefs Wolf 🐺

• August 15, 2025

@mevali  misschien via snap ofzo?

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • August 15, 2025

gebruik de app wizz

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • August 15, 2025

@mevali  misschien via snap ofzo?

Ik snap dat je dat kunt doen via snap alleen hoe vind je zo’n jongens hun snap?

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • August 15, 2025

Goede vraag ik zou ook zoiets willen maar gwn op mee te praten en foto's sturen naar elkaar

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • August 21, 2025

Goede vraag ik zou ook zoiets willen maar gwn op mee te praten en foto's sturen naar elkaar

Ja ik ook ik snap wat je bedoelt 

• Net nieuw
  • August 21, 2025

Helaas mag je geen gegevens delen

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • August 21, 2025

Helaas mag je geen gegevens delen

Wou je dat wel doen dan?

merelm
Forum|alt.badge.img+1
  • De Kindertelefoon
  • August 21, 2025

Hoi,

Zoals jullie zelf al aangeven is het inderdaad niet toegestaan contactgegevens te delen via het forum van Kindertelefoon (forumregel 4).

Jullie raken offtopic, willen jullie bij het topic blijven?

Groetjes Merel – de Kindertelefoon

• August 22, 2025

@mevali  ik weet niet of je op snap een extra account kunt aanmaken maar zo ja zou je die een ‘geile’ naam kunnen geven

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • September 2, 2025

Ik zou het wel doen maar helaas zoals aangegeven mag het niet. 

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • September 2, 2025

Als ik mijn contact gegevens met je kon delen had ik het gedaan

• September 2, 2025

Snap is altijd goed. Je herkent profielen vaak aan bijvoorbeeld jongen17bi of gewoon geil erin. Let wel op dat je geen gezicht deelt omdat ze daar natuurlijk ook nog veel meer mee kunnen. 

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • September 2, 2025

Zoek gewoon een lekkere jongen in je omgeving. Begin eens met samen met een vriend wat spannends te kijken bijv. En kijk hoe hij reageert.

• September 3, 2025

Blijf weg van snap het is 90% catfisching. Ga naar buiten  in IRL en ga daar zoeken. Of ga naar https://weljong.be/ of https://www.watwat.be/lgbtq/waar-ontmoet-ik-andere-lgbtq-jongeren is Belgisch maar cammen is internationaal toch