Skip to main content
Vraag

hoe vind ik iemand?

• September 9, 2025
  • 6 reacties
  • 298 Bekeken

Ananas69420
Forum|alt.badge.img+2

Hey dat is een tijdje terug dat ik weer een relatie topic maak maar heeft iemand een idee hoe ik meiden kan ontmoeten? Ik heb geen school namelijk al vier jaar niet. Op Yubo word ik vaak uitgelachen en belachelijk gemaakt dus ben daar mee gestopt. En sport zit ik ook niet op wel soort van maar niet met enorm veel mensen.

6 reacties

• September 10, 2025

Mag ik vragen waarom je niet op een school zit? Krijg je dan privéles ofz?

Ananas69420
Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • September 11, 2025

Mag ik vragen waarom je niet op een school zit? Krijg je dan privéles ofz?

Sure ik heb erge depressie gehad het is nu wel oké. En privé les nee zat erg lang thuis. Ben wel sinds gisteren begonnen met een Topklas zo heet dat. Dat is op een school. En zitten geen idee hoeveel meiden in de klas meer dan jongens maar ken ze nog maar net dus ga niet mensen uitvragen 

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • September 13, 2025

Als je meiden wilt ontmoeten zonder school, kun je het beste kijken naar plekken met gezamenlijke interesses: hobby’s zoals dans, kunst, muziek of theater, vrijwilligerswerk, clubs of workshops.

Ook via vrienden of familie kun je nieuwe mensen leren kennen. Online kan ook, maar kies veilige communities rondom een hobby. Zo heb je meteen iets om over te praten en is het makkelijker contact te maken.

xx liefs Wolf 🐺

Ananas69420
Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • September 30, 2025

@Wolf dankje voor je tips jammer genoeg heb ik niet veel vrienden 

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 1, 2025

Ah dat snap ik wel, het is echt lastig als je niet veel vrienden hebt 😕. Maar het is helemaal oké, soms duurt het even voordat je mensen vindt waar je echt een klik mee hebt. Je hoeft nu niet meteen een hele groep te hebben.

Misschien kan je klein beginnen: gewoon een praatje maken met één iemand in de klas, of samen lachen om iets grappigs wat in de les gebeurt. Dat is al een begin van vriendschap. En af en toe zit er misschien iemand naast jou die ook nog niet veel vrienden heeft, dan kan je samen iets kleins doen zoals een opdracht maken of gewoon kletsen.

xx liefs Wolf 🐺

• October 3, 2025

@Ananas69420  misschien kun je eens bij je gemeente vragen of er opties voor jou situatie en hoe je in contact kan komen met leeftijdsgenoten