Skip to main content
Vraag

Hoe trekken jullie af?

• November 1, 2025
  • 20 reacties
  • 1208 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Iedere jongen in mijn omgeving trekt zich waarschijnlijk af, maar ik kan me echt niet voorstellen hoe een gemiddelde jongen zich aftrekt. Daarom ben ik benieuwd hoe jullie dat het meeste doen: met of zonder glijmiddel/variant ervan? Liggend? Staand? Zittend? Waar? Hoe vaak? Naakt? Wanneer?... 

20 reacties

• November 1, 2025

@anonymous_2333 waarom kun je je er niks bij voorstellen? En bijna iedere jongen vanaf zo’n 12 jaar begint zich af te trekken omdat het gewoon een fijn gevoel geeft. En de meeste doen het ook op hun slaapkamer of onder de douche. Ik gebruik geen glijmiddel ofz. De houding is wisselend de ene keer liggend op bed en de andere keer staand.  En er zijn ook jongens die het ergens buiten doen om het nog spannender te en geiler te maken, ik doe dat ook en dan ook het liefst helemaal naakt

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • November 1, 2025

Dankje voor de reactie, ik heb het gewoon nog nooit met iemand erover gehad en ben benieuwd hoe de meesten het doen. ;)

• November 1, 2025

Ik wissel in tempo, varieer met verschillende technieken. Ik houd van het steeds maar weer uitstellen van het moment. Hier geen gebruik van glijmiddel, wel spuug. Ik heb een voorhuid. Ik doe het in de slaapkamer, badkamer en soms buiten. De houding is afhankelijk van het moment. Ik doe het 2-3 per dag. In de ochtend een korte, hij staat er toch, haha. S middags en /of s avonds de uitgebreide sessie. Ja, ik heb voorvocht en sperma.

Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.  :)

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • November 1, 2025

(….) Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.  :)

Jazeker, dankjewel voor de uitgebreide info :))

olifant_Hocky
Forum|alt.badge.img+5
  • Praat goed mee
  • November 1, 2025

Ik heb een kleine tip probeer eens naakt te masturberen met een warm washandje heb ik zelf ook al eens geprobeerd dan wordt jou piemel nog stijver en heb jij ook minder snel pijn 

voor de rest ik zelf masturberen doe het naakt en als er niemand in de buurt is of als ik alleen thuis ben terwijl ik televisie kijk kan ik mij goed ontspannen om het te doen en meestal in de avond maar niet elke avond lukt het even goed  en ik doe het liggend in afwachting van zittende en ik probeer ook mijn hoofd helemaal leeg te maken 

laat gerust weten als jij het getest hebt met het washandje en nog veel plezier met masturberen groetjes 

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • November 1, 2025

Iedere jongen in mijn omgeving trekt zich waarschijnlijk af, maar ik kan me echt niet voorstellen hoe een gemiddelde jongen zich aftrekt. Daarom ben ik benieuwd hoe jullie dat het meeste doen: met of zonder glijmiddel/variant ervan? Liggend? Staand? Zittend? Waar? Hoe vaak? Naakt? Wanneer?... 

Elke dag op eerlijk te zijn. Meestal in de douche omdat ik dan echt alleen ben. 

De ene keer duurt het 10m de andere wel 20m. Het is zoals ik me doe dag voel. Maar wel elke dag 

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • November 1, 2025

@olifant_Hocky 
Super bedankt voor je reactie! Ga ik zodra ik de kans heb zeker proberen! :)

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • November 1, 2025

@IkOnbekend 
Bedankt voor je reactie! :)

• November 1, 2025

@anonymous_2333 
Met verschillende technieken bedoel ik de voorhuid heen en weer schuiven, met linkerhand, rechterhand, daarna de handpalm draaien, weinig vingers, meerdere vingers, met twee handen. De eikel masseren met een of meerdere vingers etc.

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • November 1, 2025

Ik doe het wel elke dag. ‘s avonds op de slaapkamer in bed is favoriet. Ik gebruik geen glijmiddel.  

• November 1, 2025

@anonymous_2333 

Nu ben ik nieuwsgierig naar jou ervaring hiermee, dus vertel. Hoe masturbeer jij? Ervaar jij een orgasme? Heb jij voorvocht? Heb je sperma?

(Ik verplicht je niet om te antwoorden)

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • November 2, 2025

@anonymous_2333 

Nu ben ik nieuwsgierig naar jou ervaring hiermee, dus vertel. Hoe masturbeer jij? Ervaar jij een orgasme? Heb jij voorvocht? Heb je sperma?

(Ik verplicht je niet om te antwoorden)

Ik maturbeer bijna dagelijks, ik ervaar dan inderdaad al orgasmes en ik heb ook al voorvocht en sperma. Als mijn ouders en/of broers thuis zijn masturbeer ik meestal op het toilet, gewoon even T-shirt uit en met mijn linkerhand altijd gewoon doen tot ik klaarkom. Als niemand behalve ik thuis ben dan neem ik wel meer de tijd, dan ga ik ofwel gewoon op de grond liggen en trek me gewoon zo af of als ik echt veel tijd heb dan gebruik ik olijfolie, want ik moet natuurlijk wel genoeg tijd hebben om dat boeltje op te kuisen ;)

• November 2, 2025

@anonymous_2333  ik doe het ook wel eens op mn buik op bed dan gebruik ik mn handen dus niet

Forum|alt.badge.img

Ik zelf ben een jongen van 14 en ik doe het zonder glijmiddel ik doe het meestal in mijn bed of in de douche in mijn bed doe ik het zo: ik ga liggen kijk meestal iets van een TikTok filmpje wat me geil maakt dan haal ik mijn half stijve piemel uit mijn broek enof underbroek dan ga ik steeds op en neer tot ik kom. Ik gebruik verhalen filmpjes of fantasieën 

Ik hoop dat dit geholpen heeft met jouw beeld van aftrekken 

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • November 3, 2025

@anonymous_2333  ik doe het ook wel eens op mn buik op bed dan gebruik ik mn handen dus niet

Ooh dat je als het ware je penis schuift over je matras? Goede tip!

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • November 3, 2025

@Anonieme jongen12 Dankjewel voor je reactie! Dit helpt zeker :)

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • November 11, 2025

Ik trek meestal gewoon met 1 hand af maar soms spuit ik ook water op mijn lul in de douche. Het is een fijn gevoel en het is eens iets anders, zeker het proberen waard. 

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • November 11, 2025

Ik trek meestal gewoon met 1 hand af maar soms spuit ik ook water op mijn lul in de douche. Het is een fijn gevoel en het is eens iets anders, zeker het proberen waard. 

Dankjewel, zal ik zeker eens proberen!

Gulden
Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • November 12, 2025

Hoi, ik heb wel een paar geile tips voor je die je kunt proberen!

meestal als ik ga aftrekken dan heb ik mijn onderbroek een beetje naar beneden, dat vind ik best geil want dan zit die band tegen je piemel aan. wat ik ook weleens doe is tegen een kussen schuren met mn lul. dat kan met een onderbroek aan of helemaal naakt, het ik maar net wat je lekker vind. zeker eens het proberen waard. ik ben benieuwd wat je ervan vind dus laat het maar weten als je wilt.

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • November 12, 2025

Hartelijk bedankt! Zodra ik het heb kunnen proberen laat ik het weten!