Skip to main content
Vraag

hoe trekken jongens zich af met een besneden piemel.

• August 19, 2025
  • 12 reacties
  • 1069 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

hee voor de jongens met een besneden piemel of voor de mensen die het gewoon weten,

hoe trekken jongens zich af die een besneden piemel hebben? ik ben daar benieuwd naar.

ik hoor het graag!!

12 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 19, 2025

waarom zou iemand zich uberhpubt laten besnijden?

xx liefs Wolf 🐺

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • August 19, 2025

Ik doe het met mijn wijsvinger en middelvinger bij het toompje (waaraan voorheen de voorhuid vastzat) en de duim aan de andere kant. Ik geef kleine rukjes want de huid vd schacht is (gelukkig) nog bewegelijk genoeg. 

@Wolf Ik ben bijv besneden omdat mijn voorhuid te nauw was. Sommigen doen het uit geloofsovertuigingen en in de VS veelal omdat ze het hygiënischer vinden (schijnt zelfs de kans op baarmoederhalskanker voor vrouwen als gevolg v sex te verkleinen). Sommige mannen vinden het ook mooier. Tja, het is maar net wat je wilt. 

Er zijn dus zat redenen om je evt te laten besnijden. 

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • August 19, 2025

@Wolf er kunnen medische redenen zijn om de voorhuid weg te halen.

Maar de meeste besneden jongetjes laten dat niet vrijwillig doen; ze hebben er geen keuze in en moeten dat maar ondergaan omwille van hun cultuur of religie. In Amerika bijvoorbeeld worden de meeste jongens besneden - dat zou hygiënischer zijn (wat het niet per sé is).  Het jodendom en de islam schrijven dat ook voor.

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 19, 2025

Ah ok, het klinkt bij vooral erg eng.

Forum|alt.badge.img+1

@Kevlar duurt het dan lang voor dat je klaarkomt?

• August 24, 2025

@Geiltje , dat kan heel kort duren ook al ben je besneden. Het ligt eraan hoe geil je bent natuurlijk maar ook hoe je jezelf aftrekt. Je kunt edgen, dus tussendoor ff stoppen net voor je klaarkomt. Soms wil je gewoon ff vlug en dan doe je dus heel snel trekken en dan kan het in principe binnen 30 seconden klaar zijn. Ik denk dat het bij iedere jongen anders is wel.

matpat13
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • August 24, 2025

@Wolf ik ben zelf niet besneden maar de meeste mensen die voor hun geloof zijn besneden worden besneden als ze een baby zijn. De meeste zullen er dus niks van merken 😅

• September 2, 2025

@matpat13 Ik ben om medische redenen besneden. Inderdaad al toen ik 2 was dus weet niet beter.

Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • September 2, 2025

Gewoon zachtjes met was glijmiddel eerst. Je eikel wordt vanzelf wat minder gevoelig. Maar nog steeds genoeg om je lekker te voelen.

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • September 10, 2025

@nieuwsgierig jongetje Dat kan net zo snel gaan als je zelf wilt. Meestal edge ik langdurig 😉

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • September 10, 2025

Is niets engs aan hoor ​@Wolf Het ziet er gewoon uit alsof de voorhuid naar achteren is gehaald. Dat vind je er toch hopelijk ook niet eng uit zien? 😉

Forum|alt.badge.img+1

Is niets engs aan hoor ​@Wolf Het ziet er gewoon uit alsof de voorhuid naar achteren is gehaald. Dat vind je er toch hopelijk ook niet eng uit zien? 😉

Het lijkt mij ook lekker als je dan anale seks hebt met iemand, dat je dan die voorhuid meteen naar binnen glijd, of niet? ​@Kevlar