Hoe stop je je lul in je onderbroek

  • 15 January 2021
  • 17 reacties
  • 6519 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Hey

Af en toe krijg ik weleens een stijve in publiek en probeer m zo goed mogelijk te verbergen. Ik vroeg me af hoe jullie dat doen? Hoe leggen jullie m in je onderbroek? Ik leg m nu bijvoorbeeld gewoon naar beneden, en als ie stijf wordt dan zie je een bobbel maar niet een piemel uitsteken (mijn onderbroek is strak en houdt dat tegen (ook kan mijn lul niet rechtop zitten want mijn lul is te groot voor mijn onderbroek)). Als ik m omhoog leg en een harde krijg steekt ie er gewoon bovenuit uit mijn broek (richting mijn borst (die richting)). Als je m opzij legt lijkt het mij dat je dan letterlijk een piemel kan zien doordrukken zegmaar.

M’n lul is trouwens hard 18 cm. Zacht 13cm.


Ik vraag het me echt af! Reageer alsjeblieft!


17 reacties

Hey, ik heb hetzelfde man. Ik probeer dan vaak mn handen in mn broekzakken te doen zodat het minder opvalt maar tja…

Hoe oud ben jij dan?

 

Groetjes Tom

Reputatie 1
Badge +1

 
(onnodige quote verwijderd)

Ja precies! Ik ben 15 jij?

16

18cm is wel groot

Reputatie 1
Badge +1

 
(onnodige quote verwijderd)

Hoelang is die van jou?

17cm stijf en 11 slap

Badge +1

ik zet altijd naar boven en men pull er goed over. 

ben zelf 19cm en het helpt 

Reputatie 1
Badge +1

 
(onnodige quote verwijderd)

 

Maar als ie 19 cm is komt ie daar toch ook boven uit? Dat zit toch niet lekker?

Badge +1

ja daarvoor doe ik mijn pull goed omlaag dat je dat niet ziet 

Reputatie 1
Badge +1

Ah oke thx voor de tip

Badge +1

is geen probleem. hoe groot is de omtrek van je dick dan 

 

Reputatie 1
Badge +1

 
(onnodige quote verwijderd)

Dat zou ik niet weten… ik kan hier geen meetlint vinden in huis

 

Badge +1

ah ok

Ik heb hem meestal gewoon links liggen want ik heb toch een lange jas die dat bedekt dus dat ziet toch niemand😂

Badge +1

Ik heb hem meestal gewoon links liggen want ik heb toch een lange jas die dat bedekt dus dat ziet toch niemand😂

😂😏💦

Ik doen hem dan opzij en dan kan ik hem met mijn handen in mij broekzak vast/tegen houden.  Omdat mijn hand dan in mijn zak zit valt het niet op.

Als ik het voel aankomen steek ik snel mijn hand in mij zat en leg ik hem snel opzij zodat hij achter mijn hand komt. 

als we de broekzakken toch niet hadden………...

Reageer