Vraag

Hoe snel is je zak weer vol?

  • 21 July 2020
  • 8 reacties
  • 19121 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hey jongens, 

 

IK heb een vraag... 🍌

Als je zak helemaal vol is na 3 dagen niet klaarkomen.. en je wilt gaan spuiten!

Komt er veel meer sperma  dan uit je piemel?

Hoe lang duurt het na je zaadlozing om nog een keer het te doen?

Hoe vaak kun je ejaculeren in 24 uur?

 

Hoeveel milliliters Sperma.. Ik 5 milliliters

in een maatbekertje bv van een hoestdrank flesje.

 

Wanneer had je de eerste zaadlozing.. Ik met 11.5


8 reacties

Reputatie 2
Badge +3

Als het goed is krijg je per dag een aantal miljoen zaadcellen weer bijgevuld maar je spuit opzich niet super veel in een keer eruit. Je lichaam gebruikt die zaadcellen voor andere dingetjes. Die haalt de gezonde stoffen eruit voor je lichaam als je niet ejaculeert in die periode. Maarja dit is wat ik op school geleerd heb. Hopelijk heb je er wat aan

Heyy

Als je 3á4 dagen niet masturbeert komt er idd meer sperma. Verwacht er niet teveel van. Het is niet dubbel zo veel hoor. 

Hoelang het duurt op na een zaadlozing weer klaar te komen verschilt van man tot man. Bij de ene is dat 5 minuten, bij de ander een kwartiertje. Hoe meer je klaarkomt op een dag, hoe langer het duurt wrs.

Hoeveel keer je kunt klaarkomen in 24 uur hangt er dan weer van af hoelang de tijd tussen 2 ejaculatie's is. 

Hoeveel sperma er precies uitkomt bij mij weet ik niet. 

Me eerste keer klaarkomen was ik 12 jaar

Groetjs

Hoi,

Bij mij komt er niet per sé meer sperma uit mijn piemel als ik meerdere dagen niet geëjaculeerd heb.

Ik kan na ongeveer een halfuurtje weer klaarkomen.

Ik heb nog nooit 24 uur lang geprobeerd klaar te komen, ik denk dat sperma op een gegeven moment wel op raakt.

Ik heb nog nooit getest hoeveel sperma ik heb als ik klaarkom. Ik weet wel dat ik meer dan gemiddeld heb.

Ik ben voor het eerst klaar gekomen op mijn 14e.

 

Groetjes!

Als het goed is krijg je per dag een aantal miljoen zaadcellen weer bijgevuld maar je spuit opzich niet super veel in een keer eruit. Je lichaam gebruikt die zaadcellen voor andere dingetjes. Die haalt de gezonde stoffen eruit voor je lichaam als je niet ejaculeert in die periode. Maarja dit is wat ik op school geleerd heb. Hopelijk heb je er wat aan

Als je klaarkomt spuit je wel miljoenen zaadcellen uit ;)

Badge +1

na een paar dagen meer dat weet ik niet, ik trek namelijk elke dag :)

wel is het zo als je aftrekt met uitstel (beginnen, bijna klaarkomen maar toch niet, stoppen, paar minuten laten zakken, terug trekken, terug stoppen, terug begin, stop, als je dan klaarkomt is het ook wel meer :)

 

bij mij is mijn sperma eigenlijk nooit echt op geweest, vroeger trok ik zelfs 4x per dag en er kwam altijd iets uit, ik ben zelfs al een keer klaargekomen en 1 min nadien was ik al aan de 2de rukbeurt begonnen, en toen kwam er ook nog iets uit, oké maar een 2 tal drupjes, maar er kwam altijd wel iets uit

Reputatie 4
Badge +1

Heyhoi, 

 

 Zoals meerdere zeggen na 2 a 4 zonder zaadlozing kan je vol zitten ja. Verschilt per jongen /man hoelang dat duurt

En je spuit wel iets meer maar wanneer je klaarkomt naar 2/4 dagen zonder kan het gevoel erg heftig zijn. Probeer maar uit 🙂

 

 

🍌

Hoe lang duurt het na je zaadlozing om nog een keer het te doen?

Hoe vaak kun je ejaculeren in 24 uur?

 

Ook dit verschilt per man of jongen. Sommige kunnen meer en sommige wat minder

 

 

GrtZz

Ik heb normaal als ik het elke dag doe, dat Als ik spuit het op mijn eikel blijft liggen, maar als ik een aantal dagen niks doe os het bij mij wel meer en spuit ik ook hoger/verder. Ik ben af en toe wel eens 5 keer per dag gekomen, maar sat was verdeeld over de dag en dus niet gauw na elkaar. Ik heb dat als ik gekomen ben, mijn lul nog erg gevoelig is en ik hem dus weinig aanraak. 
ik heb nooit gemeten hoeveel, maar mijn eerste zaadlozing was op mijn net 13e

Het is wel iets meer, maar echt een heel klein beetje meer

ik was 14 btw toen ik voor het is klaarkwam en ik heb het nooit gemeten

Reageer