Skip to main content
Vraag

Hoe smaakt sperma

• October 2, 2025
  • 3 reacties
  • 963 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik heb mijn vriend al wel een keer gepijpt maar alleen eve voor we het echt deden maar hij wil ook een keer dat ik het doe tot hij klaar komt maar ik weet het nie

Hoe smaakt sperma en meiden die het gedaan hebben wat vonden jullie

3 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • October 2, 2025

Ik vind het lekker. Het heeft niet echt een specifieke smaak, het is een combinatie van licht zoutig en licht zoetig  en een beetje slijmerig. En soms is het na afloop  een beetje plakkerig, alsof er een laagje kaasfondue op je tanden zit. Maar als het van de juiste jongen is, is het heerlijk. Vooral omdat het ook niet zo veel is, ik zou er echt geen vol  glas van willen drinken. Maar gewoon een kwakje is zeker prima.

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • October 3, 2025

Hoi, mijn vriendin zegt altijd dat het ietsje zout is en er iets van een zoetigheid inzit en ook bitter maar niet te. Beetje zoals de nasmaak van die witte geruite snoepjes (kom niet op de naam haha). Ze zegt ook van omdat het van mij is ze het überhaupt niet vies vind. Overigens doe nooit iets wat jij zelf niet wilt, als jij zelf denkt dit wil ik en lijkt me (positief) spannend, dan is het helemaal oké en heb je allebei veel plezier. 

Groetjes liefs Tartan X 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • October 5, 2025

Ik heb het gister gedaan het was best wel lekker om te doen en de sperma was niet vies en daarna had hij mij ook voor het eerst gelikt dus best wel goede dag haha

Bedankt voor de advies en zo 😘