Skip to main content
Vraag

Hoe seksspeeltjes kopen zonder dat je ouders het weten?

• February 3, 2026
  • 10 reacties
  • 474 Bekeken

PietPirat
Forum|alt.badge.img+4

Hallo mensen!

Ik zou misschien wel een seksspeeltje willen kopen. Ik heb er al wat topics op het forum over gelezen en ook wat dingen over gevraagd, en ik ben best wel nieuwsgierig. Er zijn een aantal factoren waarom ik het nog niet heb gedaan, onder andere dat het wel wat kost, maar voornamelijk: hoe zorg ik ervoor dat mijn ouders er niet achter komen? Volgens mij is er geen enkele plek op mijn kamer waar mijn ouders nooit kijken, en ik heb ook geen kluisje op school, dus hoe doe ik dat? Heeft iemand tips?

P.S. Tips voor goedkope seksspeeltjes voor mannen worden ook gewaardeerd.😉

10 reacties

Meris
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • February 3, 2026

Nouja je kunt het tussen je kleren verstoppen. Zoals in je sok, tussen dat shirt, etc. Voor bestellen kun je het een vriend laten doen maarja aangezien het om een seksspeeltje gaat is da nie verstandig. ALS je het koopt gebruik z'on pakketpunt!

Veel succ6!

Forum|alt.badge.img

@PietPirat  ik weet niet of ik de site mag noemen maar t*m* misschien daar is alles ‘goedkoop’ en heb je geen rommelige zolder ofzo of misschien in de tuin wel in een plastic zak verpakken ik zeg maar wat

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • February 3, 2026

Ik had zelf een gat in de zijkand van mn matras waar ik mn sigaretten altijd dee

PietPirat
Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • February 4, 2026

@Meris blijkbaar kan je die dingen in principe gewoon bij de kruitvat kopen, dus dat maakt het een stuk makkelijker (waarschijnlijk dan wel weer duurder😕).

PietPirat
Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • February 4, 2026

@Bloot-normaal ik heb wel een zolder, maar ik vind het risico te groot dat mijn moeder hem daar toch gaat vinden. Ik heb al eerder als kind wel eens onschuldigere dingen proberen te verstoppen en dat is altijd mislukt.

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • February 4, 2026

Hey ​@PietPirat het ligt eraan hoe veel je er mee bezig wilt zijn.. 😉 kijk als je écht een ultieme verstopplek wilt kun je zoiets zelf maken: https://www.hobbyshop-online.nl/blog/technieken/hoe-maak-je-een-boek-met-geheim-opbergvak/  ook lekker een diy🤭 of als je gewoon wat simpel wil, koop een oude knuffel of kussen, maak een gat erin en verstop het. Al zou ik dat zonde vinden 🥲 maar je kan naar de kringloopwinkel gaan. Als je het te duur vindt kun je ook zelf een masturbator maken. Ik had het op het forum voorbij zien komen en het filmpje bekeken, zag er wel geinig uit. https://m.youtube.com/watch?v=ICKpK32t9Ik ps: @KT als de link niet mag verwijderen maar 🙂 

Liefs Yusa 😘

PietPirat
Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • February 4, 2026

@Yusa oh mijn god, die hele Emma’s Peepshow DIY is zo geweldig, hoe kende ik dit nog niet! Ontzettend bedankt!!!🙏

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • February 4, 2026

@PietPirat haha, ty 😅 ik had hem ook alleen uit een ander topic gevonden🤭 Hoeft dus ook geen verstopplek want sommige zijn 1× gebruiken. (De sokken bijv) 

Liefs Yusa 😘

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • February 6, 2026

Ik had zelf een gat in de zijkand van mn matras waar ik mn sigaretten altijd dee

Haha ik verstopte ze in de cups van mn bhs in de bh lade.

• Net nieuw
  • February 8, 2026

mis een van de Action of fapen met condoom die kan je na een keer weg gooien en is niet duur