Hoe rukken jullie + vragen over stijve


Reputatie 3
Badge +3

Heyy ik ben een jongen van 17 en k ben benieuwd hoe jullie precies rukken zodat ik ideetjes op kan doen voor mezelf ook hahahah😅 dus vandaar deze vragen:

  1. Hoe oud ben je?
  2. Hoelang is je stijve? 
  3. Doe je met die lengte dingen tijdens het rukken wat je met een kleinere lul miss niet zou kunnen (bv met twee handen op elkaar rukken of jezelf pijpen ofz)?
  4. Ben je besneden? 
  5. Als je bij vraag 4 ‘nee’ invult, is je eikel dan wel bloot met een stijve of niet?
  6. Als je bij vraag 4 of 5 ‘ja’ invult, wat doe je dan allemaal met je blote eikel met rukken?
  7. Als je bij vraag 4 ‘nee’ invult, wat doe je dan met je voorhuid met het rukken?
  8. Is je stijve gebogen of kaarsrecht? Als die gebogen is: hoe?
  9. Hoe hou je je hand(en) met rukken?
  10. Heb je grote ballen? 
  11. Heb je hangende of stevigere ballen?
  12. Wat doe je met je ballen met rukken?
  13. Waar zit je schaamhaar allemaal (denk aan boven lul, op lul, ballen, etc)?
  14. Wat doe je met je schaamhaar met rukken?
  15. Ruk je (weleens) met speeksel of glijmiddel?
  16. Heb je nog andere technieken of dingen die je doet met rukken? Vertel…. 
  17. Hoevaak ruk je per week?
  18. Wat doe je met je sperma? 
  19. Spuit je hard?
  20. Spuit je veel?
  21. Ruk je na het spuiten nog even door?
  22. Wat vond je van de vragen?
  23. Moet ik meer vragenlijsten maken?

Alvast bedankt!😝 


35 reacties

Badge +1
  1. Hoe oud ben je? 13
  2. Hoelang is je stijve?   16.5
  3. Doe je met die lengte dingen  tijdens het rukken wat je met een kleinere lul miss niet zou kunnen (bv met twee handen op elkaar rukken of jezelf pijpen ofz)? JA  SOMS PIJP IK MEZELF OF DOE IK MET TWEE HANDEN
  4. Ben je besneden?  NEE
  5. Als je bij vraag 4 ‘nee’ invult, is je eikel dan wel bloot met een stijve of niet? BLOOT
  6. Als je bij vraag 4 of 5 ‘ja’ invult, wat doe je dan allemaal met je blote eikel met rukken?
  7. Als je bij vraag 4 ‘nee’ invult, wat doe je dan met je voorhuid met het rukken? NIKS
  8. Is je stijve gebogen of kaarsrecht? Als die gebogen is: hoe? KAARSRECHT
  9. Hoe hou je je hand(en) met rukken? GWOON RUKKEN
  10. Heb je grote ballen?  JA TUSSEN NET IETS KLEINER DAN EIEREN
  11. Heb je hangende of stevigere ballen? HANGENDE
  12. Wat doe je met je ballen met rukken? SOMS HEEN EN WEER GOOIEN
  13. Waar zit je schaamhaar allemaal (denk aan boven lul, op lul, ballen, etc)? OVERAL BEHALVE OP LUL
  14. Wat doe je met je schaamhaar met rukken? NIKS
  15. Ruk je (weleens) met speeksel of glijmiddel? SOMS SPEEKSEL
  16. Heb je nog andere technieken of dingen die je doet met rukken? Vertel….  NEE
  17. Hoevaak ruk je per week? 3 KEER
  18. Wat doe je met je sperma?  OPRUIMEN OF OPDROGEN
  19. Spuit je hard? JA
  20. Spuit je veel? JA
  21. Ruk je na het spuiten nog even door? SOMS
  22. Wat vond je van de vragen? LEUK
  23. Moet ik meer vragenlijsten maken? JA
Reputatie 1
Badge
  1. Hoe oud ben je? 13
  2. Hoelang is je stijve? 13cm
  3. Doe je met die lengte dingen tijdens het rukken wat je met een kleinere lul miss niet zou kunnen (bv met twee handen op elkaar rukken of jezelf pijpen ofz)? soms pijp ik mezelf als het gaat 
  4. Ben je besneden? nee
  5. Als je bij vraag 4 ‘nee’ invult, is je eikel dan wel bloot met een stijve of niet? bloot
  6. Als je bij vraag 4 of 5 ‘ja’ invult, wat doe je dan allemaal met je blote eikel met rukken? ni veel eig soms raak ik het is aaan omdat het dan kietelt hahaha
  7. Als je bij vraag 4 ‘nee’ invult, wat doe je dan met je voorhuid met het rukken? ni veel
  8. Is je stijve gebogen of kaarsrecht? Als die gebogen is: hoe? beetje gebogen naar links
  9. Hoe hou je je hand(en) met rukken? volle hand, rechts en doe soms ook is linkerhand 
  10. Heb je grote ballen? nee
  11. Heb je hangende of stevigere ballen? beethe hangend
  12. Wat doe je met je ballen met rukken? meestal niets soms mee spelen
  13. Waar zit je schaamhaar allemaal (denk aan boven lul, op lul, ballen, etc)? ballen,boven lul
  14. Wat doe je met je schaamhaar met rukken? niet zo veel
  15. Ruk je (weleens) met speeksel of glijmiddel? soms speeksel, vind ik geil
  16. Heb je nog andere technieken of dingen die je doet met rukken? Vertel….  zo lang mogelijk, wanneer je voelt dat je gaat klaarkomen stoppen en daarna weer verder doen 
  17. Hoevaak ruk je per week? 1x - 2x per dag
  18. Wat doe je met je sperma? soms oplikken of uitsmeren op men buik of lul
  19. Spuit je hard? hnagt ervan af hoelang ik af trek maar meestal wel ja
  20. Spuit je veel? jvrij veel ja
  21. Ruk je na het spuiten nog even door? soms wel als ik tijd heb (op school ni meer)
  22. Wat vond je van de vragen? geil
  23. Moet ik meer vragenlijsten maken? zeker
Reputatie 1
Badge +2
  1. Hoe oud ben je? 13
  2. Hoelang is je stijve? 15 cm
  3. Doe je met die lengte dingen tijdens het rukken wat je met een kleinere lul miss niet zou kunnen (bv met twee handen op elkaar rukken of jezelf pijpen ofz)? Nee denk het niet
  4. Ben je besneden?  Nope
  5. Als je bij vraag 4 ‘nee’ invult, is je eikel dan wel bloot met een stijve of niet? Ja
  6. Als je bij vraag 4 of 5 ‘ja’ invult, wat doe je dan allemaal met je blote eikel met rukken? Gewoon over heen met mijn duim
  7. Als je bij vraag 4 ‘nee’ invult, wat doe je dan met je voorhuid met het rukken? Heen en weer bewegen 
  8. Is je stijve gebogen of kaarsrecht? Als die gebogen is: hoe? Gebogen naar links
  9. Hoe hou je je hand(en) met rukken? Gewoon mijn lul in mij hand stevig vast houden en gaan rukken
  10. Heb je grote ballen? Gwn normaal denk ik
  11. Heb je hangende of stevigere ballen? Alle twee ik heb soort Stijvenballen ofzo
  12. Wat doe je met je ballen met rukken? Gewoon beetje heen en weer bewegen
  13. Waar zit je schaamhaar allemaal (denk aan boven lul, op lul, ballen, etc)? Overal gewoon 
  14. Wat doe je met je schaamhaar met rukken? Wel eens over heen wrijven
  15. Ruk je (weleens) met speeksel of glijmiddel? Wel eens met zeep
  16. Heb je nog andere technieken of dingen die je doet met rukken? Vertel…. Steeds andere hand gebruiken
  17. Hoevaak ruk je per week? 7 keer per week ofzo soms meer
  18. Wat doe je met je sperma? Op buik spuiten en gewoon opruimen
  19. Spuit je hard? Niet zo 
  20. Spuit je veel? Normaal denk ik
  21. Ruk je na het spuiten nog even door? Ik vind het klaarkom meestal zo intens dat ik meestal stop daarna 
  22. Wat vond je van de vragen? Leuk
  23. Moet ik meer vragenlijsten maken? Als je zin hebt
  1. Hoe oud ben je? 17
  2. Hoelang is je stijve? 18
  3. Doe je met die lengte dingen tijdens het rukken wat je met een kleinere lul miss niet zou kunnen (bv met twee handen op elkaar rukken of jezelf pijpen ofz)? Nee niet echt 
  4. Ben je besneden? Nee
  5. Als je bij vraag 4 ‘nee’ invult, is je eikel dan wel bloot met een stijve of niet? Ja wel bloot als ie stijf is
  6. Als je bij vraag 4 of 5 ‘ja’ invult, wat doe je dan allemaal met je blote eikel met rukken? Gewoon voorhuid erover heen en dan weer terug en beetje met glijmiddel of spuug door je vingers laten glijden 
  7. Als je bij vraag 4 ‘nee’ invult, wat doe je dan met je voorhuid met het rukken? Erover trekken 
  8. Is je stijve gebogen of kaarsrecht? Als die gebogen is: hoe? Stijf gebogen naar rechts een beetje
  9. Hoe hou je je hand(en) met rukken? Als een soort O
  10. Heb je grote ballen? Ja denk het wel
  11. Heb je hangende of stevigere ballen? Hangen 
  12. Wat doe je met je ballen met rukken? Niks die hangen erbij en gaan beetje mee als ik trek 
  13. Waar zit je schaamhaar allemaal (denk aan boven lul, op lul, ballen, etc)? Boven me lul, naast me lul en op me balzak 
  14. Wat doe je met je schaamhaar met rukken? Niks gewoon laten zitten 
  15. Ruk je (weleens) met speeksel of glijmiddel? Ja zeker
  16. Heb je nog andere technieken of dingen die je doet met rukken? Vertel….  Verwisselen van hand kan soms wel geil zijn en als je bijna klaarkomt stoppen en na 30 seconden ongeveer weer door en dat dan 5 keer ofz en dan als je klaarkomt heb je mega veel zaad en geil gevoel heel geil😍😍
  17. Hoevaak ruk je per week? 5 keer
  18. Wat doe je met je sperma? Op me buik spuiten en daarna afvegen 
  19. Spuit je hard? Redelijk haha
  20. Spuit je veel? Ja 
  21. Ruk je na het spuiten nog even door? Nee 
  22. Wat vond je van de vragen?Goeie vragen 
  23. Moet ik meer vragenlijsten maken? Ja leuk en succes met rukken pik 💪🏼😅
Reputatie 1
Badge
  1. Hoe oud ben je? 17
  2. Hoelang is je stijve? 18
  3. Doe je met die lengte dingen tijdens het rukken wat je met een kleinere lul miss niet zou kunnen (bv met twee handen op elkaar rukken of jezelf pijpen ofz)? Nee niet echt 
  4. Ben je besneden? Nee
  5. Als je bij vraag 4 ‘nee’ invult, is je eikel dan wel bloot met een stijve of niet? Ja wel bloot als ie stijf is
  6. Als je bij vraag 4 of 5 ‘ja’ invult, wat doe je dan allemaal met je blote eikel met rukken? Gewoon voorhuid erover heen en dan weer terug en beetje met glijmiddel of spuug door je vingers laten glijden 
  7. Als je bij vraag 4 ‘nee’ invult, wat doe je dan met je voorhuid met het rukken? Erover trekken 
  8. Is je stijve gebogen of kaarsrecht? Als die gebogen is: hoe? Stijf gebogen naar rechts een beetje
  9. Hoe hou je je hand(en) met rukken? Als een soort O
  10. Heb je grote ballen? Ja denk het wel
  11. Heb je hangende of stevigere ballen? Hangen 
  12. Wat doe je met je ballen met rukken? Niks die hangen erbij en gaan beetje mee als ik trek 
  13. Waar zit je schaamhaar allemaal (denk aan boven lul, op lul, ballen, etc)? Boven me lul, naast me lul en op me balzak 
  14. Wat doe je met je schaamhaar met rukken? Niks gewoon laten zitten 
  15. Ruk je (weleens) met speeksel of glijmiddel? Ja zeker
  16. Heb je nog andere technieken of dingen die je doet met rukken? Vertel….  Verwisselen van hand kan soms wel geil zijn en als je bijna klaarkomt stoppen en na 30 seconden ongeveer weer door en dat dan 5 keer ofz en dan als je klaarkomt heb je mega veel zaad en geil gevoel heel geil😍😍
  17. Hoevaak ruk je per week? 5 keer
  18. Wat doe je met je sperma? Op me buik spuiten en daarna afvegen 
  19. Spuit je hard? Redelijk haha
  20. Spuit je veel? Ja 
  21. Ruk je na het spuiten nog even door? Nee 
  22. Wat vond je van de vragen?Goeie vragen 
  23. Moet ik meer vragenlijsten maken? Ja leuk en succes met rukken pik 💪🏼😅

Volgens mij ben jij hier degene die zometeen gaat rukken😉😂

Badge

Heyy ik ben een jongen van 17 en k ben benieuwd hoe jullie precies rukken zodat ik ideetjes op kan doen voor mezelf ook hahahah😅 dus vandaar deze vragen:

  1. Hoe oud ben je? 16
  2. Hoelang is je stijve? 16
  3. Doe je met die lengte dingen tijdens het rukken wat je met een kleinere lul miss niet zou kunnen (bv met twee handen op elkaar rukken of jezelf pijpen ofz)? Soms twee handen
  4. Ben je besneden? Nee
  5. Als je bij vraag 4 ‘nee’ invult, is je eikel dan wel bloot met een stijve of niet? Nee
  6. Als je bij vraag 4 of 5 ‘ja’ invult, wat doe je dan allemaal met je blote eikel met rukken?
  7. Als je bij vraag 4 ‘nee’ invult, wat doe je dan met je voorhuid met het rukken? Omhoog en omlaag
  8. Is je stijve gebogen of kaarsrecht? Als die gebogen is: hoe? Gebogen naar links
  9. Hoe hou je je hand(en) met rukken?  Om m'n pik heen
  10. Heb je grote ballen? Normaal
  11. Heb je hangende of stevigere ballen? Hangend
  12. Wat doe je met je ballen met rukken? Beetje mee spelen
  13. Waar zit je schaamhaar allemaal (denk aan boven lul, op lul, ballen, etc)? Overal
  14. Wat doe je met je schaamhaar met rukken?  Strelen en soms m'n sperma in uitsmeren
  15. Ruk je (weleens) met speeksel of glijmiddel? Ja met speeksel
  16. Heb je nog andere technieken of dingen die je doet met rukken? Vertel….  Stel het zo lang mogelijk uit want je kan lang genieten en je spuit heel veel sperma. Ik doe dat ook altijd en ik spuit altijd m'n hele buik en gezicht onder
  17. Hoevaak ruk je per week? 7×
  18. Wat doe je met je sperma?  Beetje uitsmeren 
  19. Spuit je hard? Ja
  20. Spuit je veel? Ja
  21. Ruk je na het spuiten nog even door? Nope
  22. Wat vond je van de vragen? Leuk en origineel
  23. Moet ik meer vragenlijsten maken? Swss

Alvast bedankt!😝 

 

Heyy ik ben een jongen van 17 en k ben benieuwd hoe jullie precies rukken zodat ik ideetjes op kan doen voor mezelf ook hahahah😅 dus vandaar deze vragen:

  1. Hoe oud ben je? 16
  2. Hoelang is je stijve? 16cm
  3. Doe je met die lengte dingen tijdens het rukken wat je met een kleinere lul miss niet zou kunnen (bv met twee handen op elkaar rukken of jezelf pijpen ofz)? Nee
  4. Ben je besneden? Nee
  5. Als je bij vraag 4 ‘nee’ invult, is je eikel dan wel bloot met een stijve of niet? Nee voorhuid zit er bijna helemaal overheen met stijve
  6. Als je bij vraag 4 of 5 ‘ja’ invult, wat doe je dan allemaal met je blote eikel met rukken?
  7. Als je bij vraag 4 ‘nee’ invult, wat doe je dan met je voorhuid met het rukken? Niks
  8. Is je stijve gebogen of kaarsrecht? Als die gebogen is: hoe? Kaarsrecht
  9. Hoe hou je je hand(en) met rukken? Gwn 1 hand erom heen
  10. Heb je grote ballen? ongeveer zo groot als snoeptomaatjes
  11. Heb je hangende of stevigere ballen? Meestal hangenf
  12. Wat doe je met je ballen met rukken? Niks
  13. Waar zit je schaamhaar allemaal (denk aan boven lul, op lul, ballen, etc)? Boven lul en daar omheen en op ballen
  14. Wat doe je met je schaamhaar met rukken? Niks
  15. Ruk je (weleens) met speeksel of glijmiddel? Ja speeksel
  16. Heb je nog andere technieken of dingen die je doet met rukken? Vertel…. Edgen
  17. Hoevaak ruk je per week? Elke dag wel
  18. Wat doe je met je sperma?  Spuit op mn buik en veeg t vaak af met sok
  19. Spuit je hard? Jaa😋
  20. Spuit je veel? Jaa😁
  21. Ruk je na het spuiten nog even door? Soms maar meestal niet
  22. Wat vond je van de vragen? Leukk
  23. Moet ik meer vragenlijsten maken? Jaa

Alvast bedankt!😝 

 

  1. Hoe oud ben je? 17
  2. Hoelang is je stijve? 18
  3. Doe je met die lengte dingen tijdens het rukken wat je met een kleinere lul miss niet zou kunnen (bv met twee handen op elkaar rukken of jezelf pijpen ofz)? Nee niet echt 
  4. Ben je besneden? Nee
  5. Als je bij vraag 4 ‘nee’ invult, is je eikel dan wel bloot met een stijve of niet? Ja wel bloot als ie stijf is
  6. Als je bij vraag 4 of 5 ‘ja’ invult, wat doe je dan allemaal met je blote eikel met rukken? Gewoon voorhuid erover heen en dan weer terug en beetje met glijmiddel of spuug door je vingers laten glijden 
  7. Als je bij vraag 4 ‘nee’ invult, wat doe je dan met je voorhuid met het rukken? Erover trekken 
  8. Is je stijve gebogen of kaarsrecht? Als die gebogen is: hoe? Stijf gebogen naar rechts een beetje
  9. Hoe hou je je hand(en) met rukken? Als een soort O
  10. Heb je grote ballen? Ja denk het wel
  11. Heb je hangende of stevigere ballen? Hangen 
  12. Wat doe je met je ballen met rukken? Niks die hangen erbij en gaan beetje mee als ik trek 
  13. Waar zit je schaamhaar allemaal (denk aan boven lul, op lul, ballen, etc)? Boven me lul, naast me lul en op me balzak 
  14. Wat doe je met je schaamhaar met rukken? Niks gewoon laten zitten 
  15. Ruk je (weleens) met speeksel of glijmiddel? Ja zeker
  16. Heb je nog andere technieken of dingen die je doet met rukken? Vertel….  Verwisselen van hand kan soms wel geil zijn en als je bijna klaarkomt stoppen en na 30 seconden ongeveer weer door en dat dan 5 keer ofz en dan als je klaarkomt heb je mega veel zaad en geil gevoel heel geil😍😍
  17. Hoevaak ruk je per week? 5 keer
  18. Wat doe je met je sperma? Op me buik spuiten en daarna afvegen 
  19. Spuit je hard? Redelijk haha
  20. Spuit je veel? Ja 
  21. Ruk je na het spuiten nog even door? Nee 
  22. Wat vond je van de vragen?Goeie vragen 
  23. Moet ik meer vragenlijsten maken? Ja leuk en succes met rukken pik 💪🏼😅

Volgens mij ben jij hier degene die zometeen gaat rukken😉😂

HAHAHAH ik ben stil 🤫🤫🤫

  1. Hoe oud ben je? 17
  2. Hoelang is je stijve? 14 cm
  3. Doe je met die lengte dingen tijdens het rukken wat je met een kleinere lul miss niet zou kunnen (bv met twee handen op elkaar rukken of jezelf pijpen ofz)? Nee
  4. Ben je besneden? Nee
  5. Als je bij vraag 4 ‘nee’ invult, is je eikel dan wel bloot met een stijve of niet? Deels
  6. Als je bij vraag 4 of 5 ‘ja’ invult, wat doe je dan allemaal met je blote eikel met rukken? Erover heen wrijven
  7. Als je bij vraag 4 ‘nee’ invult, wat doe je dan met je voorhuid met het rukken? Over mijn eikel op en neer laten bewegen
  8. Is je stijve gebogen of kaarsrecht? Als die gebogen is: hoe? Beetje gebogen naar links
  9. Hoe hou je je hand(en) met rukken? Mijn hele hand om mijn piemel
  10. Heb je grote ballen? Normaal denk ik
  11. Heb je hangende of stevigere ballen? Verschilt soms hangen ze en soms zijn ze stevig
  12. Wat doe je met je ballen met rukken? Beetje masseren 
  13. Waar zit je schaamhaar allemaal (denk aan boven lul, op lul, ballen, etc)? Overal
  14. Wat doe je met je schaamhaar met rukken? Niks
  15. Ruk je (weleens) met speeksel of glijmiddel? Altijd met speeksel 
  16. Heb je nog andere technieken of dingen die je doet met rukken? Vertel….  Vinger mezelf soms of masseer mijn anus maakt het klaarkomen echt veel lekkerder.
  17. Hoevaak ruk je per week? 4/5 keer per week
  18. Wat doe je met je sperma? Laat het spuiten op mijn buik maar komt soms ook op mijn gezicht of vang het op met wc papier.
  19. Spuit je hard? Ja
  20. Spuit je veel? Ja
  21. Ruk je na het spuiten nog even door? Niet echt 
  22. Wat vond je van de vragen? Leuk en geil
  23. Moet ik meer vragenlijsten maken? Ja
Reputatie 7
Badge +5
  1. Hoe oud ben je? 12
  2. Hoelang is je stijve? 9,5 cm 
  3. Doe je met die lengte dingen tijdens het rukken wat je met een kleinere lul miss niet zou kunnen (bv met twee handen op elkaar rukken of jezelf pijpen ofz)? wisselend met hele hand of 3 vingers of mezelf pijpen
  4. Ben je besneden? nee gelukkig niet
  5. Als je bij vraag 4 ‘nee’ invult, is je eikel dan wel bloot met een stijve of niet? als hij stijf is is mn eikel nog steeds helemaal bedekt met mn voorhuid
  6. Als je bij vraag 4 of 5 ‘ja’ invult, wat doe je dan allemaal met je blote eikel met rukken?
  7. Als je bij vraag 4 ‘nee’ invult, wat doe je dan met je voorhuid met het rukken?
  8. Is je stijve gebogen of kaarsrecht? Als die gebogen is: hoe? kaas recht
  9. Hoe hou je je hand(en) met rukken? altijd rechter hand helemaal in mn hand/vuist zie hem dan niet  meer haha of met drie vingertoppen (duim, wijs en middelvinger)
  10. Heb je grote ballen? zo groot als 2 cherrytomaten
  11. Heb je hangende of stevigere ballen? altijd stevige, hangen nooit
  12. Wat doe je met je ballen met rukken? beetje mee spelen
  13. Waar zit je schaamhaar allemaal (denk aan boven lul, op lul, ballen, etc)? heb nog helemaal niks het is helemaal kaal en glad daar
  14. Wat doe je met je schaamhaar met rukken? heb ik dus nog niet
  15. Ruk je (weleens) met speeksel of glijmiddel? met soort van glijmiddel maakt zo’n lekker soppend geluid
  16. Heb je nog andere technieken of dingen die je doet met rukken? Vertel…. op mn buik op bed of ik parkeer hem tussen 2 matrassen in ook lekker 
  17. Hoevaak ruk je per week? 2/3x
  18. Wat doe je met je sperma?  heb ik nog niet
  19. Spuit je hard? nope
  20. Spuit je veel? nope
  21. Ruk je na het spuiten nog even door? soms maar ben dan eigenlijk te uitgeput
  22. Wat vond je van de vragen? mag je vaker doen
  23. Moet ik meer vragenlijsten maken? zeker weten
  1. Hoe oud ben je? 17
  2. Hoelang is je stijve?  17
  3. Doe je met die lengte dingen tijdens het rukken wat je met een kleinere lul miss niet zou kunnen (bv met twee handen op elkaar rukken of jezelf pijpen ofz)? nee
  4. Ben je besneden?  nee
  5. Als je bij vraag 4 ‘nee’ invult, is je eikel dan wel bloot met een stijve of niet? ja
  6. Als je bij vraag 4 of 5 ‘ja’ invult, wat doe je dan allemaal met je blote eikel met rukken?
  7. Als je bij vraag 4 ‘nee’ invult, wat doe je dan met je voorhuid met het rukken? gwn op en af
  8. Is je stijve gebogen of kaarsrecht? Als die gebogen is: hoe? beetje naar links
  9. Hoe hou je je hand(en) met rukken? gwn rechterhand, soms wisselen met linkerhand
  10. Heb je grote ballen?  normaal denk ik 
  11. Heb je hangende of stevigere ballen? licht aan de temperatuur hahah
  12. Wat doe je met je ballen met rukken? niets speciaals, soms strelen
  13. Waar zit je schaamhaar allemaal (denk aan boven lul, op lul, ballen, etc)? overal behalve op lul
  14. Wat doe je met je schaamhaar met rukken? niets
  15. Ruk je (weleens) met speeksel of glijmiddel? speeksel soms
  16. Heb je nog andere technieken of dingen die je doet met rukken? Vertel….  heel soms zelfgemaakte pocketpussy
  17. Hoevaak ruk je per week? 4-5
  18. Wat doe je met je sperma?  opkuisen
  19. Spuit je hard? redelijk
  20. Spuit je veel? redelijk, licht eraan
  21. Ruk je na het spuiten nog even door? soms wel
  22. Wat vond je van de vragen? leuk
  23. Moet ik meer vragenlijsten maken? ja

 

  1. Hoe oud ben je? 16
  2. Hoelang is je stijve? 20/21cm
  3. Doe je met die lengte dingen tijdens het rukken wat je met een kleinere lul miss niet zou kunnen (bv met twee handen op elkaar rukken of jezelf pijpen ofz)? ​​​​​​Ik gebruik vaak mijn beide handen ja en mezelf pijpen gaat niet jammer genoeg omdat ik nie lenig genoeg ben haha
  4. Ben je besneden? Nee
  5. Als je bij vraag 4 ‘nee’ invult, is je eikel dan wel bloot met een stijve of niet? Soms
  6. Als je bij vraag 4 of 5 ‘ja’ invult, wat doe je dan allemaal met je blote eikel met rukken? Strelen vooral
  7. Als je bij vraag 4 ‘nee’ invult, wat doe je dan met je voorhuid met het rukken? Gewoon rukken haha
  8. Is je stijve gebogen of kaarsrecht? Als die gebogen is: hoe? kleine kromming naar links
  9. Hoe hou je je hand(en) met rukken? Op mekaar en maak wel draai bewegingen soms ook
  10. Heb je grote ballen? Normale denk ik
  11. Heb je hangende of stevigere ballen? Hangt af van het weer
  12. Wat doe je met je ballen met rukken? Strelen of lekker laten hangen
  13. Waar zit je schaamhaar allemaal (denk aan boven lul, op lul, ballen, etc)? boven lul, ballen maar niet op mn pik
  14. Wat doe je met je schaamhaar met rukken? Niks
  15. Ruk je (weleens) met speeksel of glijmiddel? Speeksel ja
  16. Heb je nog andere technieken of dingen die je doet met rukken? Vertel…. Beetje draaibewegingen maken met de handen, snel en langzaam gaan, alleen eikel strelen,...
  17. Hoevaak ruk je per week? 4 keer
  18. Wat doe je met je sperma? Opruimen en soms wrijf ik het uit op mijn buik en borst
  19. Spuit je hard? Niet altijd
  20. Spuit je veel? Een paar stralen en soms niet veel
  21. Ruk je na het spuiten nog even door? Ja
  22. Wat vond je van de vragen? Leuk
  23. Moet ik meer vragenlijsten maken? En beetje langer en misschien persoonlijker vind ik wel leuk

 

Reputatie 5
Badge +5

Heyy ik ben een jongen van 17 en k ben benieuwd hoe jullie precies rukken zodat ik ideetjes op kan doen voor mezelf ook hahahah😅 dus vandaar deze vragen:

  1. Hoe oud ben je?14
  2. Hoelang is je stijve? 16-17cm
  3. Doe je met die lengte dingen tijdens het rukken wat je met een kleinere lul miss niet zou kunnen (bv met twee handen op elkaar rukken of jezelf pijpen ofz)?soms doe ik 2 handen op elkaar om echt alles eruit te halen zodat ik hem helemaal kan coveren
  4. Ben je besneden? nee
  5. Als je bij vraag 4 ‘nee’ invult, is je eikel dan wel bloot met een stijve of niet? kan als ik hem afrol, maar niet van mezelf
  6. Als je bij vraag 4 of 5 ‘ja’ invult, wat doe je dan allemaal met je blote eikel met rukken?
  7. Als je bij vraag 4 ‘nee’ invult, wat doe je dan met je voorhuid met het rukken? mee heen en weer gaan over de eikel
  8. Is je stijve gebogen of kaarsrecht? Als die gebogen is: hoe? kaarsrecht richting me buik
  9. Hoe hou je je hand(en) met rukken?fuist me me duim in de bovenkant erin, zo krijg je bij ieder ‘stoot’ je eikel tegen je duim aan
  10. Heb je grote ballen?  redelijk
  11. Heb je hangende of stevigere ballen? hard worden ze altijd wat haneriger
  12. Wat doe je met je ballen met rukken? soms als ik klaar kom duw ik ze naar boven richting me penis om echt ales eruit te halen
  13. Waar zit je schaamhaar allemaal (denk aan boven lul, op lul, ballen, etc)? boven me penis en op me balzak
  14. Wat doe je met je schaamhaar met rukken? ik knip het meestal dus niet zoveel
  15. Ruk je (weleens) met speeksel of glijmiddel? jaaa
  16. Heb je nog andere technieken of dingen die je doet met rukken? Vertel…. niet persee, op het forum staat genoeg om te proberen
  17. Hoevaak ruk je per week? 2x ofzo
  18. Wat doe je met je sperma? vang ik op
  19. Spuit je hard? redelijk
  20. Spuit je veel? ja bes wel, als ik een week niet heb getrokken komt dr een goed lading uit
  21. Ruk je na het spuiten nog even door? soms kan ik zelfs 2 x achter elkaar omen met dezelfde stijve
  22. Wat vond je van de vragen? oke
  23. Moet ik meer vragenlijsten maken? sure, do you thing man

Alvast bedankt!😝 

 

Reputatie 5
Badge +6

Heyy ik ben een jongen van 17 en k ben benieuwd hoe jullie precies rukken zodat ik ideetjes op kan doen voor mezelf ook hahahah😅 dus vandaar deze vragen:

  1. Hoe oud ben je? Gaat je nu even niks aan
  2. Hoelang is je stijve? 15 cm ofzo
  3. Doe je met die lengte dingen tijdens het rukken wat je met een kleinere lul miss niet zou kunnen (bv met twee handen op elkaar rukken of jezelf pijpen ofz)? Twee handen idd, mezelf pijpen ( is wel raar, 1x gedaan, nooit meer)
  4. Ben je besneden? Gelukkig niet
  5. Als je bij vraag 4 ‘nee’ invult, is je eikel dan wel bloot met een stijve of niet?
  6. Als je bij vraag 4 of 5 ‘ja’ invult, wat doe je dan allemaal met je blote eikel met rukken?
  7. Als je bij vraag 4 ‘nee’ invult, wat doe je dan met je voorhuid met het rukken? Zit meer gevoel im mn penis
  8. Is je stijve gebogen of kaarsrecht? Als die gebogen is: hoe? Wat naar beneden gebogen
  9. Hoe hou je je hand(en) met rukken? Idk? Is daar een methode voor ofzo
  10. Heb je grote ballen? Define ‘big’
  11. Heb je hangende of stevigere ballen? Huh?
  12. Wat doe je met je ballen met rukken? Niks
  13. Waar zit je schaamhaar allemaal (denk aan boven lul, op lul, ballen, etc)? Overal, kort, behalve op mn lul, kan daar het überhaupt wel groeien?
  14. Wat doe je met je schaamhaar met rukken? Helemaal NIKS
  15. Ruk je (weleens) met speeksel of glijmiddel? Nee, moet dat dan?
  16. Heb je nog andere technieken of dingen die je doet met rukken? Vertel….  Ruk
  17. Hoevaak ruk je per week? Niet
  18. Wat doe je met je sperma? Uitvegen
  19. Spuit je hard? Define ‘hard’
  20. Spuit je veel? Define ‘veel’
  21. Ruk je na het spuiten nog even door? Nee
  22. Wat vond je van de vragen? Beetje onduidelijk
  23. Moet ik meer vragenlijsten maken? Waar jij je goed bij voelt, geen druk dus, you do you

Alvast bedankt!😝 NP

 

Badge
  1. Hoe oud ben je? 13
  2. Hoelang is je stijve?   16.5
  3. Doe je met die lengte dingen  tijdens het rukken wat je met een kleinere lul miss niet zou kunnen (bv met twee handen op elkaar rukken of jezelf pijpen ofz)? JA  SOMS PIJP IK MEZELF OF DOE IK MET TWEE HANDEN
  4. Ben je besneden?  NEE
  5. Als je bij vraag 4 ‘nee’ invult, is je eikel dan wel bloot met een stijve of niet? BLOOT
  6. Als je bij vraag 4 of 5 ‘ja’ invult, wat doe je dan allemaal met je blote eikel met rukken?
  7. Als je bij vraag 4 ‘nee’ invult, wat doe je dan met je voorhuid met het rukken? NIKS
  8. Is je stijve gebogen of kaarsrecht? Als die gebogen is: hoe? KAARSRECHT
  9. Hoe hou je je hand(en) met rukken? GWOON RUKKEN
  10. Heb je grote ballen?  JA TUSSEN NET IETS KLEINER DAN EIEREN
  11. Heb je hangende of stevigere ballen? HANGENDE
  12. Wat doe je met je ballen met rukken? SOMS HEEN EN WEER GOOIEN
  13. Waar zit je schaamhaar allemaal (denk aan boven lul, op lul, ballen, etc)? OVERAL BEHALVE OP LUL
  14. Wat doe je met je schaamhaar met rukken? NIKS
  15. Ruk je (weleens) met speeksel of glijmiddel? SOMS SPEEKSEL
  16. Heb je nog andere technieken of dingen die je doet met rukken? Vertel….  NEE
  17. Hoevaak ruk je per week? 3 KEER
  18. Wat doe je met je sperma?  OPRUIMEN OF OPDROGEN
  19. Spuit je hard? JA
  20. Spuit je veel? JA
  21. Ruk je na het spuiten nog even door? SOMS
  22. Wat vond je van de vragen? LEUK
  23. Moet ik meer vragenlijsten maken? JA

Fake

Reputatie 2
Badge +3

Heyy ik ben een jongen van 17 en k ben benieuwd hoe jullie precies rukken zodat ik ideetjes op kan doen voor mezelf ook hahahah😅 dus vandaar deze vragen:

  1. Hoe oud ben je? 15
  2. Hoelang is je stijve?  16cm
  3. Doe je met die lengte dingen tijdens het rukken wat je met een kleinere lul miss niet zou kunnen (bv met twee handen op elkaar rukken of jezelf pijpen ofz)? Nee
  4. Ben je besneden? Nee
  5. Als je bij vraag 4 ‘nee’ invult, is je eikel dan wel bloot met een stijve of niet? Het meeste is nog bedekt
  6. Als je bij vraag 4 of 5 ‘ja’ invult, wat doe je dan allemaal met je blote eikel met rukken? -
  7. Als je bij vraag 4 ‘nee’ invult, wat doe je dan met je voorhuid met het rukken? Niks, gewoon erover heen en weer terug.
  8. Is je stijve gebogen of kaarsrecht? Als die gebogen is: hoe? Redelijk recht
  9. Hoe hou je je hand(en) met rukken? Rechterhand aan me lul, linkerhand aan de binnenkant van me been 
  10. Heb je grote ballen? Redelijk
  11. Heb je hangende of stevigere ballen? Hangende
  12. Wat doe je met je ballen met rukken? Niks
  13. Waar zit je schaamhaar allemaal (denk aan boven lul, op lul, ballen, etc)? Scheer het, maar als ik dat niet doe, op zak, op me pik, boven me pik
  14. Wat doe je met je schaamhaar met rukken? Niks
  15. Ruk je (weleens) met speeksel of glijmiddel? Nee
  16. Heb je nog andere technieken of dingen die je doet met rukken? Vertel….  Nee 
  17. Hoevaak ruk je per week? 7x
  18. Wat doe je met je sperma?  Ik spuit het op me borst en eet een beetje, of ik kom klaar binnenin me boxer
  19. Spuit je hard? Redelijk
  20. Spuit je veel? Redelijk
  21. Ruk je na het spuiten nog even door? Nee
  22. Wat vond je van de vragen? Wel geil
  23. Moet ik meer vragenlijsten maken? Ja

Alvast bedankt!😝 

 

Reputatie 4
Badge +4

Heyy ik ben een jongen van 17 en k ben benieuwd hoe jullie precies rukken zodat ik ideetjes op kan doen voor mezelf ook hahahah😅 dus vandaar deze vragen:

  1. Hoe oud ben je?15
  2. Hoelang is je stijve? 18
  3. Doe je met die lengte dingen tijdens het rukken wat je met een kleinere lul miss niet zou kunnen (bv met twee handen op elkaar rukken of jezelf pijpen ofz)? Ik kan het puntje van m’n eikel likken 
  4. Ben je besneden? Nee
  5. Als je bij vraag 4 ‘nee’ invult, is je eikel dan wel bloot met een stijve of niet? Nee maar je kan wel het puntje zien 
  6. Als je bij vraag 4 of 5 ‘ja’ invult, wat doe je dan allemaal met je blote eikel met rukken?
  7. Als je bij vraag 4 ‘nee’ invult, wat doe je dan met je voorhuid met het rukken?gewoon heen en weer 
  8. Is je stijve gebogen of kaarsrecht? Als die gebogen is: hoe?naar boven gebogen 
  9. Hoe hou je je hand(en) met rukken? Rechter hand trekken en linkerhand telefoon vasthouden voor de porno video 
  10. Heb je grote ballen? Weet ik nie echt 
  11. Heb je hangende of stevigere ballen?licht aan temperatuur 
  12. Wat doe je met je ballen met rukken?niet echt veel 
  13. Waar zit je schaamhaar allemaal (denk aan boven lul, op lul, ballen, etc)?ja heb het wel overal alleen heb het eergisteren allemaal weggehaald 
  14. Wat doe je met je schaamhaar met rukken?eigenlijk niks alleen kut als er sperma in komt 
  15. Ruk je (weleens) met speeksel of glijmiddel?ja
  16. Heb je nog andere technieken of dingen die je doet met rukken? Vertel…. Nee niet echt 
  17. Hoevaak ruk je per week? 8 keer ofzo
  18. Wat doe je met je sperma?meestal weggooien en soms opeten 
  19. Spuit je hard? Ja
  20. Spuit je veel? Ja
  21. Ruk je na het spuiten nog even door? Soms
  22. Wat vond je van de vragen? Wel geil
  23. Moet ik meer vragenlijsten maken? Ja

Alvast bedankt!😝 

Badge

Heyy ik ben een jongen van 17 en k ben benieuwd hoe jullie precies rukken zodat ik ideetjes op kan doen voor mezelf ook hahahah😅 dus vandaar deze vragen:

  1. Hoe oud ben je? 16
  2. Hoelang is je stijve?  18,5cm
  3. Doe je met die lengte dingen tijdens het rukken wat je met een kleinere lul miss niet zou kunnen (bv met twee handen op elkaar rukken of jezelf pijpen ofz)? Mezelf klein stukje pijpen
  4. Ben je besneden? Nee
  5. Als je bij vraag 4 ‘nee’ invult, is je eikel dan wel bloot met een stijve of niet? Halfbloot
  6. Als je bij vraag 4 of 5 ‘ja’ invult, wat doe je dan allemaal met je blote eikel met rukken?
  7. Als je bij vraag 4 ‘nee’ invult, wat doe je dan met je voorhuid met het rukken? Niks bijzonders
  8. Is je stijve gebogen of kaarsrecht? Als die gebogen is: hoe? Kleine afwijking naar links
  9. Hoe hou je je hand(en) met rukken? 1 op me pik, en de andere op bed of voor de porn
  10. Heb je grote ballen?  Ja
  11. Heb je hangende of stevigere ballen? Verschild
  12. Wat doe je met je ballen met rukken?  Niks
  13. Waar zit je schaamhaar allemaal (denk aan boven lul, op lul, ballen, etc)? Ik scheer​​
  14. Wat doe je met je schaamhaar met rukken? T is weg
  15. Ruk je (weleens) met speeksel of glijmiddel? Soms met een beetje spuug
  16. Heb je nog andere technieken of dingen die je doet met rukken? Vertel….  Nee
  17. Hoevaak ruk je per week? 10
  18. Wat doe je met je sperma?  Spuiten op gezicht
  19. Spuit je hard? Ja
  20. Spuit je veel? Ja
  21. Ruk je na het spuiten nog even door? Heel even
  22. Wat vond je van de vragen? Lekker geil
  23. Moet ik meer vragenlijsten maken? Prima

Alvast bedankt!😝 

 

Badge +2
  1. Hoe oud ben je? 14
  2. Hoelang is je stijve? 12cm
  3. Doe je met die lengte dingen tijdens het rukken wat je met een kleinere lul miss niet zou kunnen (bv met twee handen op elkaar rukken of jezelf pijpen ofz)? nee
  4. Ben je besneden? nee
  5. Als je bij vraag 4 ‘nee’ invult, is je eikel dan wel bloot met een stijve of niet?bloot
  6. Als je bij vraag 4 of 5 ‘ja’ invult, wat doe je dan allemaal met je blote eikel met rukken?speeksel op doen
  7. Als je bij vraag 4 ‘nee’ invult, wat doe je dan met je voorhuid met het rukken?
  8. Is je stijve gebogen of kaarsrecht? Als die gebogen is: hoe? beetje gebogen naar voor
  9. Hoe hou je je hand(en) met rukken? een hand om men stijve heen
  10. Heb je grote ballen? gewoon tussen klein en groot in
  11. Heb je hangende of stevigere ballen? allebei
  12. Wat doe je met je ballen met rukken? niks
  13. Waar zit je schaamhaar allemaal (denk aan boven lul, op lul, ballen, etc)? onder, boven ,naast
  14. Wat doe je met je schaamhaar met rukken? niks
  15. Ruk je (weleens) met speeksel of glijmiddel? speeksel
  16. Heb je nog andere technieken of dingen die je doet met rukken? Vertel…. nee
  17. Hoevaak ruk je per week? 4/5 keer per week
  18. Wat doe je met je sperma? opdrogen
  19. Spuit je hard?
  20. Spuit je veel?
  21. Ruk je na het spuiten nog even door?
  22. Wat vond je van de vragen?
  23. Moet ik meer vragenlijsten maken?

Heyy ik ben een jongen van 17 en k ben benieuwd hoe jullie precies rukken zodat ik ideetjes op kan doen voor mezelf ook hahahah😅 dus vandaar deze vragen:

  1. Hoe oud ben je?14
  2. Hoelang is je stijve? 14 cm
  3. Doe je met die lengte dingen tijdens het rukken wat je met een kleinere lul miss niet zou kunnen (bv met twee handen op elkaar rukken of jezelf pijpen ofz)? Nee niet echt zou ik misschien wel eens kunnen proberen 
  4. Ben je besneden?  Nope
  5. Als je bij vraag 4 ‘nee’ invult, is je eikel dan wel bloot met een stijve of niet? Nee je ziet alleen het topje kan hem wel bloot maken
  6. Als je bij vraag 4 of 5 ‘ja’ invult, wat doe je dan allemaal met je blote eikel met rukken? Lekker over heen gaan met spuug  en als ik heel geil ben met sperma
  7. Als je bij vraag 4 ‘nee’ invult, wat doe je dan met je voorhuid met het rukken? Gwn aftrekken en lees 6
  8. Is je stijve gebogen of kaarsrecht? Als die gebogen is: hoe? Gebogen redelijk erg na rechts en beetje naar mij toe 
  9. Hoe hou je je hand(en) met rukken? Gwn een straks vuist
  10. Heb je grote ballen?  Neh niet echt
  11. Heb je hangende of stevigere ballen? Hangt er van af hoe koud of warm het is dus allebei denk ik
  12. Wat doe je met je ballen met rukken? Soms aan trekken
  13. Waar zit je schaamhaar allemaal (denk aan boven lul, op lul, ballen, etc)?eigenlijk overal alleen op de prijs zelf echt alleen aan de onderkant 
  14. Wat doe je met je schaamhaar met rukken? Niet veel
  15. Ruk je (weleens) met speeksel of glijmiddel? Ja skiërs is heel lekker
  16. Heb je nog andere technieken of dingen die je doet met rukken? Vertel…. 
  17. Hoevaak ruk je per week? 7 keer
  18. Wat doe je met je sperma?  Soms weg soms gebruiken als glijmiddel
  19. Spuit je hard? Soms als ik er echt een uur of langer over doe
  20. Spuit je veel?ja
  21. Ruk je na het spuiten nog even door? Soms heel soms
  22. Wat vond je van de vragen?
  23. Moet ik meer vragenlijsten maken?

Alvast bedankt!😝 

 

Badge
  1. Hoe oud ben je? 13
  2. Hoelang is je stijve? ±17cm
  3. Doe je met die lengte dingen tijdens het rukken wat je met een kleinere lul miss niet zou kunnen (bv met twee handen op elkaar rukken of jezelf pijpen ofz)? 1x gelukt mezelf te pijpen maar meestal doe ik het gwn met 1 volle hand
  4. Ben je besneden? nope
  5. Als je bij vraag 4 ‘nee’ invult, is je eikel dan wel bloot met een stijve of niet? ik kan hem wel makkelijk blood maken
  6. Als je bij vraag 4 of 5 ‘ja’ invult, wat doe je dan allemaal met je blote eikel met rukken? gwn over heen gaan
  7. Als je bij vraag 4 ‘nee’ invult, wat doe je dan met je voorhuid met het rukken? /
  8. Is je stijve gebogen of kaarsrecht? Als die gebogen is: hoe? beetje naar links gebogen
  9. Hoe hou je je hand(en) met rukken? gwn een volle hand
  10. Heb je grote ballen? niet echt
  11. Heb je hangende of stevigere ballen? tussen in
  12. Wat doe je met je ballen met rukken? meestal niks
  13. Waar zit je schaamhaar allemaal (denk aan boven lul, op lul, ballen, etc)? Ik scheer (zit er gwn wat geiler uit)
  14. Wat doe je met je schaamhaar met rukken? /
  15. Ruk je (weleens) met speeksel of glijmiddel? nope
  16. Heb je nog andere technieken of dingen die je doet met rukken? Vertel….  gwn veel edgen 
  17. Hoevaak ruk je per week? nu nooit want NNN maar anders 5/6x
  18. Wat doe je met je sperma? ik ruk meestal onder de douchen dus lekker laten weg spoelen 
  19. Spuit je hard? niet echt
  20. Spuit je veel? Best wel
  21. Ruk je na het spuiten nog even door? een klein minuutje om alles er uit te laten
  22. Wat vond je van de vragen? leuk hoor
  23. Moet ik meer vragenlijsten maken? zekers
Reputatie 1
Badge +4

Hoe oud ben je?13

Hoelang is je stijve? 17cm 

Doe je met die lengte dingen tijdens het rukken wat je met een kleinere lul miss niet zou kunnen (bv met twee handen op elkaar rukken of jezelf pijpen ofz)?ja met 2 handen 

Ben je besneden? Nee 

Als je bij vraag 4 ‘nee’ invult, is je eikel dan wel bloot met een stijve of niet? Half 

Als je bij vraag 4 of 5 ‘ja’ invult, wat doe je dan allemaal met je blote eikel met rukken? 

Als je bij vraag 4 ‘nee’ invult, wat doe je dan met je voorhuid met het rukken? Naar voor en achter trekken 

Is je stijve gebogen of kaarsrecht? Als die gebogen is: hoe? Een beetje naar beneden 

Hoe hou je je hand(en) met rukken? Dr hand die ik niet gebreuk naast mijn lichaam 

Heb je grote ballen? Hangt er van af  

Heb je hangende of stevigere ballen? Hangt er van af 

Wat doe je met je ballen met rukken? Soms speel ik er een beetje mee 

Waar zit je schaamhaar allemaal (denk aan boven lul, op lul, ballen, etc)? Boven mijn balzak onder mijn balzak en tussen mijn ballen en mijn navel 

Wat doe je met je schaamhaar met rukken? Niks 

Ruk je (weleens) met speeksel of glijmiddel? Nee 

Heb je nog andere technieken of dingen die je doet met rukken? Vertel…. Nee 

Hoevaak ruk je per week? 3tot4 keer 

Wat doe je met je sperma?  Spoel ik weg onrlder de douche of laat ik in mijn onderbroek 

Spuit je hard? Valt mee 

Spuit je veel? Valt mee 

Ruk je na het spuiten nog even door? Nee 

Wat vond je van de vragen?

Moet ik meer vragenlijsten maken? Ja

Hoe oud ben je? 17

Hoelang is je stijve?  22cm

Doe je met die lengte dingen tijdens het rukken wat je met een kleinere lul miss niet zou kunnen (bv met twee handen op elkaar rukken of jezelf pijpen ofz)? af en toe proberen mezelf zo diep mogelijk te pijpen

Ben je besneden? nee

Als je bij vraag 4 ‘nee’ invult, is je eikel dan wel bloot met een stijve of niet? nee

Als je bij vraag 4 of 5 ‘ja’ invult, wat doe je dan allemaal met je blote eikel met rukken?

Als je bij vraag 4 ‘nee’ invult, wat doe je dan met je voorhuid met het rukken? het gaat tijdens het rukken naar achteren

Is je stijve gebogen of kaarsrecht? Als die gebogen is: hoe? gebogen: buiging naar beneden

Hoe hou je je hand(en) met rukken? alsof je een tennisracket vast hebt

Heb je grote ballen? niet bepaald

Heb je hangende of stevigere ballen? ze zijn niet stevig maar hangen niet helemaal door

Wat doe je met je ballen met rukken? niets

Waar zit je schaamhaar allemaal (denk aan boven lul, op lul, ballen, etc)? rondom mijn lul maar niet op mijn lul zelf

Wat doe je met je schaamhaar met rukken? niets

Ruk je (weleens) met speeksel of glijmiddel? nee

Heb je nog andere technieken of dingen die je doet met rukken? Vertel….  nee

Hoevaak ruk je per week? 10 keer

Wat doe je met je sperma? opruimen achteraf

Spuit je hard? ja

Spuit je veel? ja

Ruk je na het spuiten nog even door? tuurlijk

Wat vond je van de vragen? leuk

Moet ik meer vragenlijsten maken? mag wel

Heyy ik ben een jongen van 17 en k ben benieuwd hoe jullie precies rukken zodat ik ideetjes op kan doen voor mezelf ook hahahah😅 dus vandaar deze vragen:

  1. Hoe oud ben je? 17
  2. Hoelang is je stijve?  16cm
  3. Doe je met die lengte dingen tijdens het rukken wat je met een kleinere lul miss niet zou kunnen (bv met twee handen op elkaar rukken of jezelf pijpen ofz)? nee
  4. Ben je besneden?  nee
  5. Als je bij vraag 4 ‘nee’ invult, is je eikel dan wel bloot met een stijve of niet? ja is bloot
  6. Als je bij vraag 4 of 5 ‘ja’ invult, wat doe je dan allemaal met je blote eikel met rukken?
  7. Als je bij vraag 4 ‘nee’ invult, wat doe je dan met je voorhuid met het rukken? gwn voorhuid naar beneden en omhoog
  8. Is je stijve gebogen of kaarsrecht?  kaasrechtAls die gebogen is: hoe? 
  9. Hoe hou je je hand(en) met rukken?gwn recht
  10. Heb je grote ballen? nee
  11. Heb je hangende of stevigere ballen? stevige
  12. Wat doe je met je ballen met rukken?
  13. Waar zit je schaamhaar allemaal (denk aan boven lul, op lul, ballen, etc)? op mn ballen boven mn lul
  14. Wat doe je met je schaamhaar met rukken? niks
  15. Ruk je (weleens) met speeksel of glijmiddel? soms speeksel maar meestal niet
  16. Heb je nog andere technieken of dingen die je doet met rukken? Vertel…. 
  17. Hoevaak ruk je per week? gemiddeld 14 keer
  18. Wat doe je met je sperma? gwn niks onderbroek erover soms wel met doekje schoonmaken
  19. Spuit je hard?ja
  20. Spuit je veel?ja als ik paar dagen nier ruk
  21. Ruk je na het spuiten nog even door? ja soms
  22. Wat vond je van de vragen? leuk
  23. Moet ik meer vragenlijsten maken? ja

Alvast bedankt!😝 

 

Reputatie 2
Badge +1
  1. Hoe oud ben je? 13
  2. Hoelang is je stijve?  15 cm
  3. Doe je met die lengte dingen tijdens het rukken wat je met een kleinere lul miss niet zou kunnen (bv met twee handen op elkaar rukken of jezelf pijpen ofz)? soms 2 handen
  4. Ben je besneden?  nee
  5. Als je bij vraag 4 ‘nee’ invult, is je eikel dan wel bloot met een stijve of niet?half
  6. Als je bij vraag 4 of 5 ‘ja’ invult, wat doe je dan allemaal met je blote eikel met rukken? ja
  7. Als je bij vraag 4 ‘nee’ invult, wat doe je dan met je voorhuid met het rukken? op en neer
  8. Is je stijve gebogen of kaarsrecht? Als die gebogen is: hoe? klein beetje gebogen naar me voeten
  9. Hoe hou je je hand(en) met rukken? met de rechter hand om me penis heen als ik het met 2 handen doe hetzelfde
  10. Heb je grote ballen? als ik een tijdje niet meer heb afgetrokken wel
  11. Heb je hangende of stevigere ballen? licht eraan of het warm of koud is
  12. Wat doe je met je ballen met rukken?Niets
  13. Waar zit je schaamhaar allemaal (denk aan boven lul, op lul, ballen, etc)? boven we lul en een beetje aan me ballen
  14. Wat doe je met je schaamhaar met rukken? niks
  15. Ruk je (weleens) met speeksel of glijmiddel? nee
  16. Heb je nog andere technieken of dingen die je doet met rukken? Vertel…. ik probeer me soms wel the pijpen
  17. Hoevaak ruk je per week? 7/10x in de week
  18. Wat doe je met je sperma? ik spuit het op mezelf en lik het soms op
  19. Spuit je hard? soms
  20. Spuit je veel? licht eraan
  21. Ruk je na het spuiten nog even door? ja
  22. Wat vond je van de vragen? leuk
  23. Moet ik meer vragenlijsten maken?

Reageer