Skip to main content
Vraag

Hoe plas je als je een harde hebt?

• August 1, 2025
  • 27 reacties
  • 1815 Bekeken

Wolf
Forum|alt.badge.img+19

Gericht aan de jongens, uiteraard… Wat ik begreep als je een harde hebt dat staat die om hoog enz, maar hoe plas je dan? Want als je dan plast, plas je dan niet in je eigen gezicht 😮? Dat lijkt me echt vies overigs. 

Of plas je gewoon niet? Maar wat nou als je echt echt echt echt nodig moet…?

27 reacties

matpat13
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • August 1, 2025

Niet. De prostaat blokkeert de mogelijkheid om te plassen tijdens een erectie. Dit gebeurt om te voorkomen dat de man tijdens seks plast. Je kan dus met een erectie niet plassen, en dat kan soms wel eens vervelend zijn 😅

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • August 1, 2025

Verschilt per persoon, sommige kunnen het wel maar de meeste niet. Medisch gezien is het inderdaad niet mogelijk maar sommige mensen (waaronder ik) kunnen het wel. Omdat de plasbuis wel lichtelijk vernauwd zit gaat het plassen en richten moeilijker.

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • August 1, 2025

@Wolf En ook pijnlijk als de druk hoog is en het te lang duurt!

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • August 1, 2025

Ja dat gaat niet. Als hij half stijf is lukt het een beetj

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • August 1, 2025

Hey, het is idd niet mogelijk zoals ​@matpat13 zegt, maar sommige jongens kunnen met veel moeite het een klein beetje doen ;)

Groetjes Lupus

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • August 1, 2025

@Wolf Bij iedere jongen staat zijn stijve ook niet helemaal hetzelfde. Sommigen staan iets meer naar links, de andere iets meer naar rechts of naar boven. Maar niet helemaal verticaal omhoog als een raket. De mijne gaat rechtdoor. Ik kan met een stijve niet plassen, maar ik zou me dus nooit in mijn gezicht raken.

• August 2, 2025

Ik kan ook niet plassen als ik een stijve heb 

• August 2, 2025

Nou mijn broer kan weldegelijk pissen met een harde. 

Dat doet hij in de tuin dan, tot helemaal boven over de struiken 

Ik denk dat de meeste jongens het wel kunnen

Cool_Fish147
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • August 2, 2025

Het is moeilijk, want bij mij als ik een stijve heb staat hij recht omhoog dus ik duw hem gwn naar beneden😅 maar vaak wacht ik gwn ff.

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • August 5, 2025

Het kan bijna niet. Ik vind dat ‘s nachts ook erg lastig want dan moet ik wachten tot hij weer (een beetje) slap is en dan word ik heel wakker

• Net nieuw
  • August 6, 2025

Hoihoi,

Het is zeker niet, niet mogelijk, ik heb er zelf geen problemen mee.. alleen je leuter staat wat ver omhoog, voor mij werkt vooroverbuigen gewoon prima.

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • August 7, 2025

Hey! Leuke vraag. Als je echt echt nodig moet blijft de penis niet stijf en lukt het dus makkelijk. Wel wordt hij soms stijf als je nodig moet maar zodra je dan wilt plassen is ie meteen ontspannen. Grappig als je er over nadenkt…

Liefs Tover xxx 

Husky007
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • August 7, 2025

Hallo Ik ga op een knie zitten en hang mijn Arthurke over de rans van de wc en probeer in het water te mikken Of gewoon onder het douchse als ze niet bezet is door een van mijn familie 

• August 24, 2025

Ik kan wel plassen met een stijve. Alleen het ligt eraan hoe hard ie is.  Kijk het plassen lukt wel, maar je moet voorover buigen anders pis je alles onder. Het pissen duurt ook wat langer omdat het plasgat kleiner is ofzo.

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • August 28, 2025

Ja het is gewoon echt irritant vind ik want het kan altijd wel een beetje als je lang wacht, maar als je echt nodig moet, is het heel irritant want dan moet je wachten...

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • September 3, 2025

Beste in de bosjes. Toen ik nog een kleintje was kreeg ik altijd een stijf piemeltje. En kon super ver plassen 🤭

myla0318
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • September 4, 2025

Heyy wolf

Ik ben een transmeid maar kan beste even antwoorden

nou zegmaar ik kon altijd gewoon plassen en om te voorkomen dat het in me gezicht kwam ging ik gwn zitten(zoals eiglk altijd) en duwde ik hem naar beneden tegen de wc rand

maar hij stond sws nooit rechtomhoog meer half dus gezicht was ook moeilijk te raken maar om te verkomen dat ik over de wc plaste deed ik dit

Groet myla

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • September 16, 2025

Het kan wel maar het is iets moeilijker. Je moet je penis omlaag duwen een beetje en dat kan pijnlijk zijn. En het lijkt me ook niet zo goed voor je dus ja ik doe het niet echt vaak

Forum|alt.badge.img+3

Niet 

Forum|alt.badge.img+2
  • Weet de weg
  • September 16, 2025

Verschilt per persoon, sommige kunnen het wel maar de meeste niet. Medisch gezien is het inderdaad niet mogelijk maar sommige mensen (waaronder ik) kunnen het wel. Omdat de plasbuis wel lichtelijk vernauwd zit gaat het plassen en richten moeilijker.

Nee je kan met een erectile niet plassen !!

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • September 22, 2025

Niet. De prostaat blokkeert de mogelijkheid om te plassen tijdens een erectie. Dit gebeurt om te voorkomen dat de man tijdens seks plast. Je kan dus met een erectie niet plassen, en dat kan soms wel eens vervelend zijn 😅

Alleen als je zo opgewonden bent dat je bijna moet klaarkomen. Als je een stijve hebt zonder dat je heel geil bent kan je juist heel hard plassen. 🤭

Arclight22
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • September 23, 2025

Het is fysiek zowat onmogelijk dan moet ie al minder stijf worden 

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • October 13, 2025

Ik waag met plas of buiten 

Forum|alt.badge.img+1

nou penis naar onder duwen doet aardig wat pijn. kan wel beetje plassen maar zeer slecht

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • October 16, 2025

Ja eh, niet dus. Ik merk dat ik als ik echt nodig moet ik heel snel weer een slappe heb