Skip to main content
HHeee allemaaal,

Ik ben 14 jaar oud, en nog groen. Maar ik heb nu wel echt de behoefte om ontgroend te worden, maar hoe? hebben jullie tips zodat ik ontgroend kan worden?
Gewoon lekker jezelf zijn!



Ontgroennen is een beetje een eentonige term, je zoent niet met iemand omdat je ontgroend wilt worden, maar omdat je allebei hartstikke verliefd bent op elkaar. Dus ben gewoon lekker spontaan rond jongens (of meisjes😜) dan merk je binnen een korte tijd wel met wie het iets kan worden! Maar begin nooit te snel met zoenen, jullie moeten je er allebei goed bij voelen



Wordt je niet ontgroend, so what? Er zijn genoeg kinderen van 16 die nog groen zijn.



Veel succes!

LVA
Waar woon je?😅
Pas op want vroeger was het ze is mooi ik wil haar als lief nu zijn ze rond de 15 en 10tallen hebben er al op gezeten dus kies verstandig seks lijkt leuk maar is geen spelletje dat kan viezeziektes geven en de ergste is aids. Herpes meestal door orale sex dus pas wat op mooie meiden zijn leuk maar vaak ook kleine sletjes.



Ben transgender en hoeveel me willen doen omdat ik een meisje ben met een penis is niet normaal maar een goede lief knuffelt, kust en verlangt niet direkt seks van je

Reageer