Vraag

Hoe noemen jullie je geslachtsorgaan?

  • 27 June 2023
  • 16 reacties
  • 737 Bekeken

Badge

Heyhey! 

 

Ik vroeg me af, hoe noemen jullie je geslachtsorgaan (lul/kutje).

 

Mijn kutje noem ik gewoon mijn kut/mijn kutje

Mijn broer heeft het over zijn lul/zijn piemel. Maar vroeger gebruikte hij het woord ‘plasser’ ook wel. 

 

Nu wil ik weten of er nog grappige namen hiervoor bestaan en of je ze gebruikt.

 

 


16 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Ik gebruik gewoon mijn pick

heel soms lala

Badge

Ik gebruik gewoon mijn pick

heel soms lala

Mag ik vragen waarom Lala?

Reputatie 3
Badge +3

@Anoniem123 jongen en zijn zus gewoon ALs andere naam en als andere het horen weten ze niet gelijk ooh hij bedoelt zijn pick 

Reputatie 7
Badge +9

Ik noem het gewoon penis en vagina

Reputatie 7
Badge +5

Piemel of Harry 

Gewoon penis of piemel en vagina.  Maar volgens mij is vagina niet meer het juiste woord en is het vulva?

Badge

Lol , ik zij flipie for som odd reason 

Reputatie 7
Badge +14

 Hoi @Anoniem123 jongen en zijn zus,

 

ik noem mijn piemel gewoon piemel en als ik  'kut’ gebruik dan is het meestal als 'scheldwoord', want als gay jongen heb ik nog nooit een kut ‘gebruikt’. Als ik het over het geslachtsdeel van een meisje heb, gebruik ik meestal vagina

 

Je wilde toch ook nog 'grappige’ namen horen? Nou, een paar jaar terug hoorde ik iemand uit de vriendengroep van mijn broers en nu is dat ook een beetje mijn vriendengroep, nou ja, 'ze’ hebben mij soort van geadopteerd en toen zei iemand zoiets als ‘ik heb de pony wel laten grazen’ en ik snapte niet wat hij er mee bedoelde…

Uit het filmpje wordt wel duidelijk, denk ik, wat Gerard Joling (want die heeft dat kennelijk wel eens op televisie gezegd, ermee bedoelde:

https://www.youtube.com/watch?v=rUPvH7ogCjk

Gerard Joling wil pony laten grazen bij Thierry Baudet

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse

Reputatie 7
Badge +17

Gewoon lul/pik/penis. Geen grappige namen helaas. 😄

Reputatie 4
Badge +2

ik vind dingen zoals lul of kutje zo denigrerend klinken. penis/vagina. ik gebruik in een niet serieus gesprek vaak piem of poes, maar gewoon vulva/penis is meestal wat ik zeg gewoon zodat je het weet waar je het over hebt. ouders moeten stoppen met kinderen woorden zoals spleetje of foef aanleren

Badge

Meestal noem ik hem gewoon lul, maar ik vind lange frans ook wel grappig om te gebruiken!

 

Reputatie 2
Badge +1

Ik heb verschillende namen voor  m’n lul zoals tollie,lul,pick,piemel,leuter en bobby 

voor een vagina zijn de namen gewoon kut, vagina,  en poenie 

Reputatie 4
Badge +3

Ik noem hem gewoon mijn piemel en als hij hard is noem ik hem mijn stijve

Reputatie 2
Badge

Meestal piemel soms penis of lul

Kutje, poesje, poes, vagina, doos, vulva, vagijn, spleetje 

Reputatie 4
Badge +3

Pik of piemel 

Reageer