Vraag

Hoe moet je squirten en hoe word je makkelijker geil?

  • 6 January 2023
  • 9 reacties
  • 2084 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Ik kan sinds kort mijn 👉🏻 in mijn 😺 steken maar ik kan zo hard bewegen als ik wil maar er komt niks uit. Ik zou ook graag nog wat manieren willen weten hoe ik makkelijker geil kan worden, ik weet dat het bij iedereen anders lukt maar ik wil meerdere dingen uitproberen

XXX


9 reacties

Volgens je profiel ben je een jongen dus dan kan je helemaal niet squirten dat kunnen enkel meisjes.

Reputatie 2
Badge

Is verkeerd ingevuld hoe kan je het veranderen?

 

Reputatie 7
Badge +15

Click op je ivoon( mijne is m bij mij, rechts bovenin) 

klik op opties, klik op wijzigen! 
 

groetjes 

Mij_Niet_Gezien 

 

Reputatie 2
Badge

THX😀

Om te squirten hoef je niet perse met je vingers in je vagina te gaan het kan ook gewoon door over en rond je clitoris te bewegen  met je vinger. Ben je wel al gewoon klaargekomen want het is pas op het moment dat je klaarkomt dat je ook kan gaan proberen om te squirten ?

Reputatie 2
Badge

Bedankt 🤩 

@R123 De simpelste truck om kunnen te squirten is zorgen dat je al dringend moet plassen voor je jezelf gaat vingeren want van squirten is namelijk bewezen dat het  gewoon plassen is wat je doet en het vocht wat vrijkomt is grotendeels plas gemengd met een klein beetje vaginaal vocht dus als je plassen vies vind probeer je het beter niet. Ik persoonlijk vind het net heel geil om een beetje te plassen als ik mij vinger en plas vaak expres al een beetje en als ik dan klaarkom lukt het meestal wel om te squirten.

Reputatie 2
Badge

@R123 De simpelste truck om kunnen te squirten is zorgen dat je al dringend moet plassen voor je jezelf gaat vingeren want van squirten is namelijk bewezen dat het  gewoon plassen is wat je doet en het vocht wat vrijkomt is grotendeels plas gemengd met een klein beetje vaginaal vocht dus als je plassen vies vind probeer je het beter niet. Ik persoonlijk vind het net heel geil om een beetje te plassen als ik mij vinger en plas vaak expres al een beetje en als ik dan klaarkom lukt het meestal wel om te squirten.

Thanks😊

@R123 Veel plezier nog en laat zeker iets weten of het is gelukt en hoe zo help je ook andere hier op het forum.

Reageer