Hoe moet je neuken?

  • 28 December 2012
  • 29 reacties
  • 22756 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben een heel heeeel erg knap meisje. En ik ben12
Mijn vriend is 23  en wil met me neuken , ik weet niet hoe dat moet .
kan iemand mij dat uitleggen ?
alsjeblieft ?! 

Dit topic is gesloten

29 reacties

Mij lijkt t veel leuker om sex te ontdekken met uemand van he eigen leeftijd dan heb je de zelfde onzekerheid je gaat samen onderzoekn bij mekaar ik snap niet dat jij het dan al doet met n gast van  23 als ie egt heel lief is en r voor je staat moet je t zelf weten maar ik zou t nie doen
 
Sowieso niet doen! Ik zou nog helemaal geen seks hebben op jouw leeftijd, maar als je het toch niet kan laten dan toch beter met iemand van je eigen leeftijd.

x Mengpas
Reputatie 1
Badge +1

De eerste rede dat ik hier niet serieus op reageer is omdat ik t zelf nog nooit heb gedaan. En de tweede is, ik vind het ziellig aan te sporen dat je seks gaan krijgen met een persoon van 23 die je alleen maar gebruikt... Ik hoop dat je ewrst na denkt... Ik heb een vraagje, weten je ouders van je vriend? Ik dwnk t niet, maar, gwn, weten ze t?

Succes hea xxx Anna-Daantje

Hi, heb ik het nou goed dat jij alle berichten zelf stuurt?

Of is dat een fout van de site? Ik vind het vooral raar dat je vooral jezelf tegen spreekt. En, hoe is het uiteindelijk afgelopen? Ik zie dat ik erg ver terug ben nu haha

 

AlphaWolf

Reputatie 2
Badge +3

Hoi Alphawolf,

 

Dit is een erg oud topic waarop je reageert, de meeste gebruikers in dit topic zijn 19 geworden of niet meer actief. Daarom is hun naam veranderd in ‘Anonymous'. Dat gebeurt met elk account dat verwijderd wordt.


Groetjes,

 

Hester van De Kindertelefoon