hoe moet je jezelf vingeren

  • 21 February 2015
  • 6 reacties
  • 6323 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik wil vingeren maar weet niet hoe het moet

6 reacties

Ik heb verder geen ervaring met vingeren, maar wel met masturberen in het algemeen. Begin gewoon wat te doen, maakt niet echt uit wat, zolang het maar te doen heeft met een vinger en een vagina. Je voelt vanzelf wel of iets lekker is of niet. Je kunt er beter niet bij nadenken hoe raar het misschien is wat je doet. Als het goed voelt ,is het gewoon goed. In het begin is het misschien wat lastig iets lekkers te vinden, maar geloof me, na een tijdje zul je vast wel iets vinden dat bij je past.

Veel succes!
hallo ik ben 11 en vinger ook als ik jou was zou ik eerstbeginnen met 1 vinger er in te doen je kan bijvoorbeeld ook je klitje masseren door ze draaien met je vinger over je klitje (het bolletje boven je gat) maar wat ik net zou  je kan ook naar binnen gaan dat doe je met 1 of 2 vingers tenzij je het lekker vind 33 te gebruiken

ik hoop dat je genoeg info hetbt anders kan je het altijd op google vinden:)
`Met je vinger in je vagina en daarna tegen je clitoris een harder plekje aan gaan hierdoor stimuleer je jezelf dat wordt vingeren genoemd

- Mister
Hoi
Ik wil me zelf graag laten vingeren want als ik me zelf wil vingeren voelt het heel gewoon maar wie moet ik vragen ik durf mij verkiring wel te vragen maar weet niet hoe (ik ben lesbisch) groetjes mij
Hoe voelt vingeren bij jullie????
Je kan het ook proberen met een elektrische tandenborstel. Met of zonder borsteltje (als je zonder doet moet je er wel iets omheen doen)

Reageer