Vraag

Hoe moet je iemand pijpen

  • 29 July 2019
  • 5 reacties
  • 3691 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi ik ben Maud en ik wil graag weten hoe je moet pijpen, ik hoef het nog niet te kunnen maar ik ken een jongen waar ik het graag bij wil doen. Dus hoe moet je nou precies iemand pijpen. En moet je handen gebruiken enzo, groetjes Maud

5 reacties

afwisselen met je tong...
- niet zuigen
- af en toe voorzichtig met je tanden over zn eikel heen gaan
- besteed aandacht aan meer dan alleen t deel dat je in je mond hebt
- hou af en toe pauze om m ergens anders mee te verwennen... dan wil hij nog liever
- plaag m aan t begin een btje... door kleine likjes te geven of zo... in plaats van gelijk te beginnen en direct door te gaan tot t eind..
Gebruik je tandeen NIET de eikel is bij de meeste jongens het meest gevoelige lichaamsdeel dat ze hebben als je dit toch wilt doen vraag het dan eerst aan die jongen
Tis misschien een beetje gĂȘnant, maar je kan het ook vragen aan hem. Dan kan je doen wat hij wil (als jij dat ook wilt) en is dat fijn voor hem.
Badge +5
Iedere jongen/man vindt iets anders lekker, dus vraag om aanwijzingen..... Net als jij aanwijzingen kan geven als hij jou aan het vingeren of beffen is.
Badge
hey iemand heeft boven tips gegeven probeer het op een komkommer of anders moet je echt wachten tot je het bij je vriend wilt gaan doen of kijk hier na https://www.youtube.com/watch?v=zaFsKgrLrwQ&has_verified=1

Reageer