Skip to main content
Vraag

hoe moet ik sturen met vrienden over aftrekken

• November 19, 2025
  • 6 reacties
  • 257 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Ik wil dus graag met een van mijn vrienden sturen over aftrekken enzo maar ik weet niet of hij dit doet en of hij weet dat ik het doe. Hoe kan ik een gesprek beginnen hierover op een subtiele manier dat kan uitraaien tot iets super geil. Ik zou dat misschien wel ook eens samen willen aftrekken enzo, maar eerst xil ik beginnen met er over te sturen.

Hebben jullie ervaring rn hoe is dit afgelopen?

En ik ga het niet gwn zo maar vragen

Pls help me.

Ik update jullie

6 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • November 19, 2025

Um.. nouja ik heb hier eigenlijk vrij weinig verstand van. Ik denk dat je dat soort dingen ook beter in het echt kan doen, online dingen kunnen ook verkeerd opgevat worden en dat kan verwarrend zijn. Bovendien is bijvoorbeeld naaktfoto's sturen ook niet slim, daar kunnen veel problemen van komen.

Liefs Yusa 😘

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • November 19, 2025

*Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon*

@Yusa Ik zou geen fotos sturen, maar hoe weet ik of hij geïnteresseerd is?

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • November 19, 2025

@Anoniem0109 dat weet ik eigenlijk niet. Ik denk eigenlijk niet dat je erachter komt als je het niet vraagt. Maar dat is natuurlijk een rare vraag, en je hebt al gezegd dat je dat niet gaat doen. Praten jullie dan nooit over dat soort dingen? Dan is het waarschijnlijk wel makkelijker om een gesprek erover te beginnen.

Liefs Yusa 😘

• November 19, 2025

Ik zou helemaal niks sturen want dat zijn niet de dingen die je kan sturen zonder problemen nu of later. 

Alles wat je stuurt of het nou tekst is of een foto of een vid - alles kan opgeslagen worden en daarna heel erg in je gezicht terugkomen zelfs na jaaaren , vergelijk het met een brief die je stuurt en die bewaard word en als je binnen 20 jaar die kerel nog eens tegenkomt … 

Je moet er dus proberen achter te komen in een ECHT en LIVE gesprek waar dus geen sporen van overblijven 

Gewoon een beetje fantasie hebben he, een beetje lullen en het gesprek naar het onderwerp leiden e dat is zo moeilijk niet en dan verder gaan

Besef wel dat sommige jongens hier helemaal niet over willen praten of het gaan doen 

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • November 19, 2025

@GewoonIkke  En hoe doe ik dit adn want we zien mekaar bijna enkel op school

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • November 19, 2025

@Yusa We praten er wel over maar als lachend