hoi, ik ben een jongen van 15 en ik zou graag met een van mn vrienden onze piemels vergelijken maar ik weet niet hoe ik het aan hem moet vragen.
Heeft er iemand tips?
hoi, ik ben een jongen van 15 en ik zou graag met een van mn vrienden onze piemels vergelijken maar ik weet niet hoe ik het aan hem moet vragen.
Heeft er iemand tips?
Hallo, de beste manier is om het subtiel aan te pakken. Nodig hem uit naar een zwembad, dan kan je het daar vragen. Of zeggen je durft niet om hem uit zijn kot te laten komen. Of je doet chalinges en dan kan je hem die challinge geven. En kan voor veel spektakel zorgen..
Misschien bij elkaar blijven slapen
Je kan logeren en dan een beetje over geile dingen praten misschien dan dat het topic over piemel lengtes opkomt en dan elkaar vertellen wat jullie lengte is. Je kan zeggen dat je hem niet gelooft en hopen dat dat uitleid tot elkaar laten zien of vergelijken of je kan gwn zeggen dat je graag wikt vergelijken, er is een grotere kans dan dat he denkt dat hij dat ook wilt
Wat je ool kan doen is wanneer je het over geile dingen hebt vragen of hij nu een stijve heeft of zeggen dat jijzelf een stijve hebt. Als hij ook een stijve heeft kan je zeggen van laat zien dan. En afspreken van ik laat jou zien als jij mij laat zien.
het zijn allemaal natuurlijk ideeen maar dit komt een beetje van mijn eigen ervaringen.
Als hij niet wikt moet je het natuurlijk niet doen.
thx voor alle reacties!
zal deze zeker proberen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.