Vraag

Hoe maak je het orgasme intenser? / Jongens

  • 17 July 2021
  • 1 reactie
  • 460 Bekeken

Badge

Hallo :) Welke technieken gebruik je om het orgasme intenser te maken? Ik ben 2 jaar geleden begonnen met aftrekken. In situaties waar ik 's nachts niet alleen kon zijn (vakantie, schoolreisje), heb ik een bijzondere, rustige techniek bedacht. Ik wrijf langzaam met duim en wijsvinger over de voorhuid over de eikel. Ik doe deze op en neer bewegingen echt heel langzaam en altijd met dezelfde snelheid. Na een uur bouwt zich langzaam een ​​zeer gewelddadig orgasme op. Zo hard dat ik moet proberen niet te zeuren. Helaas duurt het me soms te lang. Daarom zou ik je willen vragen of je zelf andere technieken hebt ontwikkeld om het orgasme intenser te maken :)


1 reactie

Ik niet. Je zou altijd eens kunnen googelen. Als je dat aandurft zou je anaal kunnen vingeren, maar wees daar zeer voorzichtig mee en lees je goed in. Dit kan een orgasme intenser maken. Daarnaast is het eigenlijk altijd intenser als je het met iemand doet, maar dat is een inkoppertje. Ook kan je overwegen toys als een fleshlight aan te schaffen, maar ik denk dat dat te snel is als je 12-13 bent.

Reageer