Hoe maak je een jongen geil? Meer dan 45 Tips!!

  • 5 August 2019
  • 3 reacties
  • 51286 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi iedereen, ik zie rond het kindertelefoon forum een hoop vragen van meiden: Hoe maak ik hem nou geil? Ik ga mijn account weer wat meer gebruiken, en dus komen er ook wat meer 'gesprek' topics in plaats van vragen. Hoe wind ik hem het beste op?
ik heb een hoop tips voor jullie, hopelijk vinden jullie ze wat.😀

*met je nagels over zijn rug
*strelen over zijn onderbuik en steeds een stuk je naar benenden(kan je ook met je mond/tong doen)
*kusjes in zijn nek
*sabbelen/bijten aan zijn oorlel en zacht kreun geluidje maken
*boven op hem gaan zitten zijn shirt uitrekken en je eigen shirt en super stout kijken.
*of ipv lief en teder zijn ineens heel wild worden daar worden ze meestal echt geil van
*met je handen door zijn haren en zachtjes eraan trekken
*masage olie gebruiken smeer zijn rug en buik in en na het insmeren veeg je het zelf aan je eigen buik,benen af.
*Ijsblokje in je mond daarna uit doen en dan met je tong over zijn lichaam gaan.
*Fluisteren dat je echt zin in hem heb dat je echt geil bent dat je hem gaat verwennen.
  • * zijn oorlel likken
  • * doen alsof je zijn vinger pijpt/duim trekt.
  • * zachtjes in zijn oor hijgen
  • * met je vinger langs zijn broekrand.
  • * met ijsblokjes/slagroom of andere dingen.
  • * geile dingen in zijn oren fluisteren
  • * tegen hem aan gaan staan met je billen beetje heen en weer tegen zijn ding schuiven.
  • * stoeien
  • * hem pesten door hem te zoenen en als hij dan net heftig terug wil gaan zoenen, standje geven dat het niet mag.
  • * jezelf aanraken, en hij mag het niet doen
  • * zijn binnenbeen strelen,zachtjes naar boven maar niet bij 'het'
  • * in z'n onderlip bijten
  • * over z'n buik/borst aaien
  • * aan z'n tepels likken
  • * met je hand tussen z'n benen en dan naar boven glijden
  • * zachtjes met je vingertoppen strelen zodat je hem heel erg kietelt
  • * op de fiets als je achterop zit, je handen om zijn midden slaan. En dan opeens, heel zachtjes (en toevallig) langs zijn kruis gaan.
  • * wild zoenen, plotseling stoppen, en hem lang en zwoel aankijken
  • * in gezelschap onopvallend over z'n kruis strelen
  • * z'n bovenbenen 'masseren'
  • * z'n hand pakken en over je eigen lichaam laten glijden
  • * als je voor hem zit met je vingers heel strak over z'n rug 'krassen', maar niet met teveel nagels.
  • * Hem een plaagkus geven, Telkens als die je een kus wilt geven je hoofd wegtrekken..En als die dan niet kijkt hem volop zoenen.
  • * Boven op hem gaan zitten, en hem lief aankijken, en dan zeggen dat je veel van hem houdt en hem dan hevig gaan kussen.
  • * Hem omhelzen en hem dan een tedere kus in ze nek geven.
  • * Rondjes om ze navel of Tepel gaan draaien.
  • * Zeggen tegen hem dat hij je niet mag aan raken, Dat jij vandaag ze naughty girl bent, en niet hij.
  • * ALs hij op bed ligt... dan als een katachtige over hem heen kruipen .. en hem heftig zoenen... of boven op hem gaan zitten en over zijn borst wrijven, en ondertussen heel ondeugend aan zitten kijken... en kijken hoe lang hij dat nog vol houdt...
  • * Als hij voerhemd heeft, knoop hem los, of schuif zijn shirt naar boven ... zodat je steeds meer ziet en kunt voelen, en draai rondjes om zijn tepels.. of af en toe kusje er op...
  • * uitdagende smsjes sturen , lukt ook..
  • * mmm je kan hem ook ene keertje vrij toegang geven naar jou lichaam en dan zelf niets doen ... jongens vinden ook dat geweldig en is zelfs veel plezier voor jou!!!
  • * spannend aan kijken maar toch nog een beetje afhoudelijk ofzo zo van dat ie je steeds meer wil
Hopelijk is dit wat! 😂 Ontbreekt er eentje? Laat het me weten.

3 reacties

Uuuuhm tja.. Als een meisje mijn duim zou 'pijpen' of aan mijn oor gaat sabbelen zou ik het uitmaken. Ik ben geen lolly. Daarnaast is dit 1:1 copy - paste van deze site. Dit is mag volgens mij wel, mits de hierbij bron vermeld wordt.

Gr.

Jack
@Jack hoi,
misschien is het niets voel jou, maar mijn vriend vind het ook te gek! Dus deze tips zijn voor iedereen anders en het zijn er veel zodat je veel kan proberen. En ja, dat klopt. Niet alles is zelf geschreven. Maar het zijn maar tips toch😉
De bron: https://m.forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/tips-om-een-boy-zo-geil-te-maken-103417.0.html

Reageer