Vraag

Hoe maak ik hem nou super geil

  • 29 July 2019
  • 3 reacties
  • 2699 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hooiii allemaaaalll,, Ik ben Natasha en ik heb een vriend sindskort. We doen veel leuke dingen samen enzo, uitstapjes, samen dingen bakken, films kijken enzo super gezellig, maar wij willen allebei een stapje verder gaan bij ons op de kamer. In ons bedje๐Ÿ˜ Hoe kan ik hem nu het beste geil maken en wat vinden jongens geil als meisjes doen? Ik zoek zoveel mogelijk tips! Dus laat jullie tips allemaal weten! Ik zoek vanalles. Thankyou alvast!

  • Kus Natashhh

3 reacties

Hoi

Je vriend en jij zouden graag een stapje verder gaan, en je vraagt je af wat jongens opwindend vinden.

Wat iemand opwindend vindt, is heel persoonlijk. Je kan enkele dingen proberen, bijvoorbeeld knuffelen of kietelen, maar je kan ook gerust vragen wat hij fijn vindt. Hoe beter jullie communiceren, hoe fijner de ervaring voor beiden.

De spanning langzaam opbouwen en stilaan een stapje verder gaan, kan best opwindend zijn. Jullie zouden bij elkaar de kleding kunnen losmaken, op de achtergrond een sensueel muziekje laten afspelen, en eventueel wat kaarsjes (op veilige afstand) laten branden.

Veel plezier ๐Ÿ™‚

Groetjes
Kenshin
Reputatie 3
Badge +2
Hey
Ik ben zelf een jongen van 13 en ik word opgewonden als men vriendin haar hand op men lul legt
(meestal zit die nog in men broek)
Dan begint ze bij men haren en dan steeds wat lager en dan haar hand in men broek en gaat ze me aftrekken.
Je zou zoiets kunnen proberen of je kan gwn een beetje over zijn lul wrijven dan krijgt hij vast wel een stijve
Ik heb zaterdag met haar afgesproken en dan zijn we ook van plan om verder te gaan dan aftrekken en vingeren enzo๐Ÿ˜‹
Hopelijk heb je wat aan deze tips en suc6
Hey, ben een meisjesmaagd mawr ik denk dat jongens geil worden als je wat ontdeugend doet en tegen hem aan gaat hangen. Langzaam broek optrekken lijkt me ook we geil. Ik als meisje lijkt me dat ook erg spannend.

Reageer