Skip to main content
Vraag

hoe laat ik mijn vriend weten dat ik hem wil pijpen?

• June 10, 2026
  • 3 reacties
  • 508 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Heyy, ik heb dus een vriend en ga over een week voor het eerst met hem logeren. Ik heb er echt veel zin in en zo. Alleen zit ik met een paar dingetjes. Want tot nu toe hebben we alleen nog maar gevingerd en afgetrokken. Alleen zou ik eig wel meer willen. Ik wil hem heel graag een keer pijpen want dat lijkt me geil. Alleen weet ik niet hoe ik het aan hem moet vragen want wil het ook niet awkward maken. Plus ik weet eig helemaal niet hoe want heb het nog nooit eerder gedaan.

3 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • June 10, 2026

Daar is niets awkwards aan, je lief pijpen is heel normaal en een logische stap na handwerk.  Hij zal het heel leuk vinden als je het voorstelt. En als hij een gentleman is, doet hij jou hetzelfde plezier (tenminste, als jij dat wilt).

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • June 10, 2026

Hey als je hem nou aftrekken bent kan ook zegen dat verder wil dan begin je hem te pijpen ik weet zekker dat hij dat wel wil alle jongens willen dat misschien kan hij jou ook helpen met wat Diana zegt 

Veel plezier genieten er samen van laat maaar weten hoe het was of  je nog vragen  hebt 

Forum|alt.badge.img

@Diana  ​@Merel12345 super bedankttt💋