Vraag

Hoe krijg je je vriendin zwanger als zij 16 is en jij 16


  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallotjes

Ik ben een jongen van 16 jaar. Ik wil graag mijn vriendin zwanger maken. Wij staan der allebei achter en zijn er  klaar voor, maar na 10 keer proberen is het nog steeds niet gelukt. Kan iemand mij helpen? Nieuwe standjes met uitleg worden ook aangenomen


12 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Heb je één seconde nagedacht over hoe het is voor een kind om op te groeien met pubers als ouders, die nog niet eens volwassen beslissingen mogen nemen?
Kun je inschatten dat de kans groot is dat jullie uit elkaar gaan als jullie zelf en je relatie ingrijpend veranderen?
Kun je inschatten dat je een kind een betere toekomst kunt geven als je allebei een opleiding, een diploma, een eigen huis en een eigen inkomen hebt?

Jullie zijn kinderen, je woont bij pappie en mammie, je hebt geen huis, geen opleiding, geen inkomen en je bent niet zelfstandig.  Klaar voor? Klaar voor wat?

-Onnodige quote verwijderd-

Tis een vraag om serieus beantwoordt te worden we hebben de lang over nagedacht en zijn tot dit besluit gekomen. Ik hoop dat u dit begrijpt.

@Anoniem090 

Je geeft aan dat jullie er goed over hebben nagedacht. Tevens vindt je dat Jongen999 jullie afkraakt. Dat is misschien wel zo in de laatste zin maar de vragen die hij daarvoor stelt zijn zeker niet onbelangrijk. Je kan mij niet wijs maken dat je op al deze vragen ja kan antwoorden. Staan jullie ouders er überhaupt achter?

Heb je je überhaupt wel eens ingelezen over de nadelen van tienerouderschap? Of heb je alleen naar de zonnige kant gekeken?

Om je vraag te beantwoorden: dat kan verschillende oorzaken hebben. Ik weet er zelf niet zo veel van maar er is zo ontzettend veel geschreven over manieren op zwanger te worden. Een snelle google-zoekopdracht levert al heel veel op.

-Onnodige quote verwijderd-

Wij hebben inderdaad nog niet na de nadelige kant gekeken en daar weten wij ook nog niks van af. Daarom vragen wij dit ook op dit platform voor meer duidelijkheid daarover.

Badge

@Anoniem090 Ik hoop dat je niet serieus bent.

Ik ben het helemaal eens met @eenanoniemejongen1 en @jongen999

Wat vinden jullie ouders hiervan?

@Anoniem090 

Je moet even een paar dingen voor me ophelderen als je wil. Waar hebben jullie precies wel over nagedacht? Waarom willen jullie een kind? Kan je even een (kort of lang) verhaal schrijven over wat jullie tot nu toe wel samen besloten hebben en waarom? Dit doe je niet alleen voor mij maar ook voor jezelf om alles op een rijtje te zetten.

Nee, gewoon niet, je bent 16, hoe gaa je in vredesnaam een kind en school combineren, je vriendin moet daarnaa 5 maanden van school missen omdat ze dan een kind heeft, misschien kom jij er makkelijk onderuit, maar je vriendin kan dan haast wel met school stoppen.

Reputatie 5
Badge +3

Hallotjes

Ik ben een jongen van 16 jaar. Ik wil graag mijn vriendin zwanger maken. Wij staan der allebei achter en zijn er  klaar voor, maar na 10 keer proberen is het nog steeds niet gelukt. Kan iemand mij helpen? Nieuwe standjes met uitleg worden ook aangenomen

Wel onhandig, hoe ga je alles betalen. Iedereen gaat je aankijken en zeggen dat je te jong bent.

je wil nooit gaan studeren en een goede baan krijgen?

en je vriendin… het kan hoor met je 16e een kind krijgen, maar ze zit zelf nog in de groei.

 

ik zou nog ff wachten  

 

Wij staan der allebei achter en zijn er  klaar voor, maar na 10 keer proberen is het nog steeds niet gelukt

Dus jullie zijn er nog niet klaar voor, na 10 keer is er wel een duidelijk teken dat het niet gaat lukken.

Hallo Anoniem090 :)

Je kunt je vriendin zwanger proberen te krijgen door sperma in haar vagina te spuiten. En als dat niet lukt… Spermadonatie of IVF ofzo.

Maar het is absoluut geen goed idee om al zwanger te worden als je 16 bent.  Je zit waarschijnlijk nog op school, en heb je het geld daarvoor? Het is een grote verantwoordelijkheid om een kind te hebben. Het is niet hetzelfde als bijvoorbeeld een kat.  Ik snap heel goed dat je graag een kindje wilt, het lijkt heel leuk, je ziet vaak gelukkige ouders, maar de nadelen zijn op dit moment misschien nog wel groter dan de voordelen.

-TheMightySlayer <3

Hallo Anoniem090 :)

Het lijkt mij gewoon geen goed idee. Je bent 16. Het is niet verstandig om nu al te beginnen aan een kind. Over een jaartje of 10 kun je er aan denken maar nu is het nog veel te vroeg. Je bent waarschijnlijk nog niet klaar met school, en je hebt het geld waarschijnlijk ook niet. 

Het lijkt heel leuk een kind, maar de nadelen zijn op dit moment groter dan de voordelen.

-TheMightySlayer <3

Reputatie 6
Badge +12

Lijkt mij niet het allerbeste idee. En trouwens, het kan niet altijd lukken he...

Reageer