Vraag

hoe krijg je een natte droom

  • 3 January 2021
  • 6 reacties
  • 999 Bekeken

Badge

Hi 

Ik ben sam ik ben een tijdje gestopt met aftrekken omdat ik een natte droom wil. Ik voel  me hier slecht over want mijn vader vroeg heb je al een natte droom? En ik zei hierop ja dus ik voel me slecht en ik wil dus een natte droom dus hebben jullie enkele tips?

Alvast bedankt


6 reacties

Badge

oke kijk dit klinkt als mij alleen ik ben een meisje zeg maar heel de tijd vroegen mensen of ik al ongesteld was toen heb ik tegen iedereen gezegd dat ik het al was maar ben het nog niet maar het komt vast snel hopelijk en bij jou ook tot die tijd heb het er gwn niet over

groetjes anoniem777777

Badge

je kan een natte droom niet forseren misschien heb je het al gehad alleen heb jij het niet doorgehad.

Waarschijnlijk bedoelde je vader gwn of je je eerste zaadlozing al had gehad. Dit kan een natte droom zijn, maar niet iedereen heeft deze. Maar het kan ook zo zijn dat het je bijvoorbeeld gewoon niet is opgevallen.

 

Badge

-onnodige quote verwijderd-

Oh ik hoop dat het me dan niet is opgevallen want ik ben zelf bang want als je aftrektverkleint de kans dat je het krijgt en ik doe dat vaak en als ik dat dan niet heb dan ga ik me echt slecht voelen :(

Toch bedankt  voor je reactie!

Hey Sam, ik heb speciaal een account gemaakt om hier op te antwoorden.

Mijn beste vriend heeft ook nooit een natte droom gehad, zover hij weet, maar kon wel aftrekken. Hij is inmiddels 17. Het is helemaal niet erg of slecht als je geen natte droom hebt. Weet je waarom je je daar zo slecht over zou voelen?

Badge

Heeey patatttje

Bedankt om een acc te maken voor mij 

Ik voel me slecht omdat ik dat WIL hebben en dan misschien niet krijg of kan hebbenwant ik wil het zo graag en het lijkt me ook geil

Reageer