Vraag

Hoe krijg je een natte droom

  • 25 July 2018
  • 6 reacties
  • 13717 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben nu 14 en heb nog nooit een natte droom gehad het lijkt mij heel geil en lekker om dat mee te maken heeft iemand tips wat te doen om een natte droom te krijgen

6 reacties

Beste Bart2004,

Zelf heb ik (15) nog nooit een natte droom gehad. Dit gaat automatisch dus volgens mij kan je het niet beĆÆnvloeden. Verder gebeurd er ook niets als je die hebt. Je zal het pas merken als je wakker bent.

Mvg,
Li2qs3
hoi Bart2004

Ik ben ook 14 en ik heb ook nog nooit een natte droom gehad dat is helemaal niet raar. De meeste mensen krijgen hun natte droom tussen de 11 en de 16 jaar als je ouder bent dan 16 (wat je niet bent) zou ik even een afspraak maken met de huisarts

gr
apelstaartje
Hallo Bart2004,

Ik ben zelf ook 14 alleen ik heb ook nooit een natte droom gehad. Misschien omdat ik al vroeg er bij was met aftrekken. Maar als je een natte droom wilt moet je stoppen met aftrekken, de kans is dan groter dat je er een kan krijgen.

ThomasssssāœŒ??
Je krijgt hem of je krijgt hem niet
Het gebeurde zomaar
Jij kan dat niet beinvloeden
Het gebeurt vanzelf bij de ene vroeg bij de ander laat maak je er maar niet druk om
Gr. SAYITTOMY
Een natte droom is bij iedereen anders. Bij de een kont het bijna niet voor, bij de andere heel vaak. Bij de een komt er veel, bij de andere weinig. Je kunt vgm vrij weinig doen om een natte droom te krijgen.

Maar je hersenen verwerken enkele hoeveelheden van je dagelijkse gebeurtenissen in je dromen. Dus als je overdag vaak al veel opwindende dingen hebt(hoeft niet perse seks te zijn) dan is de kans dus ook groot dat t in je droom voor komt. Zo ook bij emoties en leuke gebeurtenissen.

Maar dit betekent niet dat je perse n natte droom krijgt. Ik merk zelf wel heel erg als ik heel lang nie gefapt heb(zoals bijvoorbeeld op vakantie) dat ik dan vaak wel n natte droom heb. Of als ik s'avonds vlak voordat ik ga slapen nog ff ga fappen. Of als ik iemand leer kennen die ik heel aantrekkelijk vind.

Het is dus bij iedereen heel verschillend. Omdat ieder brein net iets anders werkt.

Reageer