Vraag

Hoe krijg ik seks met mijn klasgenoot?

  • 23 December 2020
  • 4 reacties
  • 1822 Bekeken

Badge

Ik ben een 14 jarige jongen. Ik vind een meisje in mijn klas al een tijdje leuk. Soms val ik "perongeluk" tegen haar aan, zodat ik haar tieten kan voelen. Ik zou graag eens een keertje met haar naar bed willen. Alleen ik vraag me af hoe ik dat zou moeten doen. Hebben jullie nog tips over hoe ik haar kan verlijden?


4 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hallo @Anoniem_2006_14jaar ,

 

Ik heb zelf ook zo'n ervaring gehad maar dan met een jongen (ik ben gay en 14 jaar oud). Eerst moet je er achter zien te komen of ze jou wel leuk vind en dat kan je doen door het simpel weg te vragen dat heb ik ook gedaan.

En als ze jou ook leuk vindt dan moet je eerst een beetje rust aan doen en het in het begin maar houden bij aftrekken/vingeren en dan asl zij dat ook wil kunnen jullie steeds verder gaan.

 

Groetjes,

Ocapi1234

Reputatie 7
Badge +6

Of je kan het ook gewoon vragen of ze seks met jou wil hebben.

Maar dat raad ik je af, want als ze dan nket wil sla jij een flater en als je gewoon vraagt of ze je leuk vindt dan is het veel minder erg.

Badge

@TheMusicDude enorm bedankt! Ik heb je tips gebruikt en ben ook gay gegaan. Veel makkelijker op die manier. Me kont doet nog wel pijn, maar daar kom ik wel overheen. Super!

Reputatie 7
Badge +6

Fijn dat ik jou kon helpen!

Reageer