Skip to main content
Vraag

Hoe krijg ik meer voorvocht?

• September 28, 2025
  • 10 reacties
  • 473 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoiii!!

Ik ben een jongen van 15 jaar en ik heb al veel dingen gehoord over voorvocht. Ik heb (bijna) nooit voorvocht…of ik moet echt heel lang hebben gerukt of juist heel lang niks heb gedaan ermee. Maar hebben jullie nog tips hoe ik meer voorvocht kan krijgen tijdens het aftrekken?

Groetjes!

10 reacties

• September 28, 2025

Edgen

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • September 28, 2025

Is dit niet verschillend per persoon hoeveel voorvocht je hebt?

xx liefs Wolf 🐺

• September 29, 2025

Ik ben ook 15 jaar en een paar maanden. En ik heb ook meestal geen voorvocht en idd het is zoals bij jou dat ik of heel lang moet rukken, of lang niks doen, of echt super geil zijn. Dat laatste zeker, dan heb ik wel veel vocht.  Als het nodig is doe ik er soms ook wat spuw op dan fapt het lekker, lol 

Wat ​@Aubien zegt mss eens proberen, dus edgen (fappen-stoppen-fappen-stoppen-fappen-klaarkomen)

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • September 29, 2025

Okee bedankt allemaal!!

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • October 5, 2025

Heeft iemand nog meer tips behalve edgen?

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • October 5, 2025

Nou nee ​@Jipjuuuh ik heb er geen verstand van, ik weet ook niet of echt élke jongen voorvocht heeft.

Misschien glijmiddel ofzo proberen? Als je dat niet wil werkt speeksel geloof ik ook wel

• October 5, 2025

Ik ben 17, heb eigenlijk helemaal geen voorvocht. Heel soms als ik heel geil ben wel maar het komt eigenlijk niet voor. Ik denk dat alleen edgen kan helpen, het is er of het is er niet denk dat je verder niet veel kan doen. 

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • October 6, 2025

Waarom zou je eigenlijk meer voorvocht willen?  Je kunt ook speeksel gebruiken om je eikel nat te maken.

• October 6, 2025

@Diana Jongens vinden dat geil gewoon.

• October 7, 2025

@Jipjuuuh  het is nu misschien wat koud buiten maar als het straks weer wat warmer wordt ergens buiten een plekje zoeken.

En misschien ben je wel eens alleen thuis en kun je helemaal naakt gaan. Pak een handdoek waar je op kunt zitten en ga op een ‘luie’ stoel zitten of op de bank. Je benen omhoog of wat dan ook. Als je bang bent dat je cum overal heen vliegt doe er dan een boterhamzakje ofzo omheen