Skip to main content
Vraag

hoe krijg ik fwb??

• May 4, 2026
  • 3 reacties
  • 300 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Voor context ik ben een jongen 16 jaar(bijna 17) en heb gewoon zin in sex alleen enigste is ik weet niet hoe ik die regel vroeger ging ik gewoon altijd aftrekken maar heb nu echt zin in echt seks heb nu 76 dagen al niet afgetrokken en voel die urges niet meer heb wel zin in seks. Weet eigenlijk niet zo goed hoe ik dames regel

3 reacties

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • May 4, 2026

Hey trek je gewoon lekker af dat voelt gewoon beter als gast afwachten 

Én zoek gewoon een leuk meisje van school of van sporten waar mee op dekking kan gaan tip niet te snel of door drukken als zegt als pijn doet 😘

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • May 4, 2026

@Merel12345 Ik trek niet af omdat ik dan meer discipline heb in de gym enz snap je en voel me dan op het sterkst en ik wil niet lustvol zijn, want of jij hebt je lust onder controle of andersom, maar heb wel het gevoel dat erwat mist. Het ding is weet niet echt hoe ik een dame die ik leuk vind aanspreek heb altijd dat jk het dan juist niet weet.

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • May 5, 2026

Heey ik heb een tijdje een fwb gehad met een jongen waarmee ik altijd naar de sportschool ging. Ik kijk best makkelijk naar dingen zoals aftrekken, omdat met mijn hand een beetje omhoog en omlaag gaan mij niet heel veel moeite kost maar het een jongen wel heel blij maakt :)

met hem deden we dus vooral als hij geil was dat ik hem even aftrok en als ik geil was hij me vingerde/befte. We hebben nooit seks gehad

er zijn best een paar meisjes die er ook zo naar kijken hooor