Beantwoord

hoe koop ik stiekem luiers?

  • 13 October 2019
  • 18 reacties
  • 2615 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Nou ik heb hier gelezen dat luiers dragen lekker is en daardoor heb ik nu ook zo’n luier fetish. Maar hoe kan ik stiekem luiers kopen (bestellen is geen optie ik ben jong) en ik heb liever dat de winkelier me niet herkend maar zijn er regels voor een masker dragen in een winkel ofzo is dat misschien strafbaar HELP ALSJEBLIEFT

EN NEE IK GA HET NII AAN ME OUDERS VERTELLEN

Alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Anonymous 14 October 2019, 19:31

Bekijk origineel

18 reacties

hey

maskers dragen is gewoon niet netjes...

als ik in een winkel ben en geen zin heb om herkent te worden doe ik altijd een pet op wat dan net boven me ogen zit. met een kapision er boven op. dat je de kassa mede werker niet hoeft aan te kijken.

groetjes
blue

Thanks

Ik heb er echt niets mee… maar blijf rustig en denk na. 

Die winkelier kent jou natuurlijk totaal niet. 

Dus speel gewoon de rol van een puber die door zijn moeder op pad is gestuurd om boodschappen te doen. Je hebt een briefje mee en je vraagt nog even ‘is dit de grootste maat die jullie hebben?’ - want jij hebt er als puber natuurlijk ook totaal geen verstand van. 
En hup, daar ga je weer. Met de boodschappen voor je moeder.
De winkelier is jou in 1 seconde weer vergeten. 

Oefen het een keer met shampoo of tandpasta. Die koop je als boodschappen voor je moeder. En dan met die luiers gedraag je je precies zo.

 

hey

maskers dragen is gewoon niet netjes...

als ik in een winkel ben en geen zin heb om herkent te worden doe ik altijd een pet op wat dan net boven me ogen zit. met een kapision er boven op. dat je de kassa mede werker niet hoeft aan te kijken.

groetjes
blueDie van jou was ook goed maar klikte perongeluk op vinkie
Badge

Maar hoe verberg je ze dan want mijn ouders mogen het niet weten

 

Maar hoe verberg je ze dan want mijn ouders mogen het niet weten

 

Verstoppen, onder je bureau plakken

Tussen je matras en lattenbodem stoppen

In je dekbed stoppen

Etc.

De mogelijkheden zijn eindeloos

Reputatie 7
Badge +19

Hee

Ehmmm… de winkels zijn nu sws dicht dus je zal wel moeten bestellen. Of ja vgm kan je ook wel luiers kopen in de supermarkt. Je zou naar een supermarkt kunnen gaan waar ze zelfscan hebben, dan hoeft niemand je te zien. En je moet sws toch een mondkapje op, als je dan ook een pet op doet ben je wel moeilijk herkenbaar.

Hee

Ehmmm… de winkels zijn nu sws dicht dus je zal wel moeten bestellen. Of ja vgm kan je ook wel luiers kopen in de supermarkt. Je zou naar een supermarkt kunnen gaan waar ze zelfscan hebben, dan hoeft niemand je te zien. En je moet sws toch een mondkapje op, als je dan ook een pet op doet ben je wel moeilijk herkenbaar.

Dat is een heel slim idee.

De drogist is volgensmij ook open btw

Hoi hoi,

 

Je kan natuurlijk gewoon zeggen als ze zich ermee bemoeit: 'Ik heb een broertje/zusje van 1 of 2 jaar oud. De meeste kassamedewerkers boeit het echt nikswie je bent en wat je komt afrekenen, als je maar betaalt.

-niempje

Reputatie 4
Badge +3

ja idd ze gaan al zouden ze het gek vinden er niks van zeggen. en je kan hem vast wel ergens op je kamer verbergen

Hoi hoi,

 

Je kan natuurlijk gewoon zeggen als ze zich ermee bemoeit: 'Ik heb een broertje/zusje van 1 of 2 jaar oud. De meeste kassamedewerkers boeit het echt nikswie je bent en wat je komt afrekenen, als je maar betaalt.

-niempje

Als je luiers in je eigen maat haalt kub je beter zeggen dat het voor een broertje of zusje is die 1 of 2 jaar jonger is ipv voor iemand van 1 a 2 jaar oud. Dat valt namelijk op. Aangezien iemand van 2 jaar oud een andere maat heeft als een kind van 13/18 jaar

Hoi hoi,

 

Je kan natuurlijk gewoon zeggen als ze zich ermee bemoeit: 'Ik heb een broertje/zusje van 1 of 2 jaar oud. De meeste kassamedewerkers boeit het echt nikswie je bent en wat je komt afrekenen, als je maar betaalt.

-niempje

Als je luiers in je eigen maat haalt kub je beter zeggen dat het voor een broertje of zusje is die 1 of 2 jaar jonger is ipv voor iemand van 1 a 2 jaar oud. Dat valt namelijk op. Aangezien iemand van 2 jaar oud een andere maat heeft als een kind van 13/18 jaar

Hoe weet ik welke maat ik heb/ welke luiers ik pas?

 

 

ps: is niet me echte naam gewoon een random naam van het internet

Ik heb het ook ik zou ze kopen via marktplaats en ergens verstoppen in een bos jn de buurt dat doe ik

Ik heb het ook ik zou ze kopen via marktplaats en ergens verstoppen in een bos jn de buurt dat doe ik

Een tweedehands luiers? Lijkt me een slecht idee, gewoon bestellen op bol.com, laten bezorgen op een afhaalpunt en betalen met een cadeaukaart die je in de supermarkt kan halen (en met contant geld kan betalen).

Wel tweede hans maar de luiers zijn gwn nog dicht en is beter dan 7 euro aan uit gevenb

Zou kunnen, maar is niet zo anoniem als je t bij iemand op moet halen. Dus ik zou dat niet doen als ik jouw was

Badge

Hallo,  

Ik herken dit probleem. Ik heb dit namelijk ook gedaan. Ik ben gewoon naar de winkel gegaan, de cassiere vraagt er waarschijnlijk toch niks over en anders zeg je gewoon dat het voor je broertje is. Kwa betalen raad ik aan om naar een pinautomaat te gaan als je met bankpas betaalt, om dan geld te halen zodat je ouders niet zien dat je iets gekocht hebben. Zij denken dan dat je gewoon wat contant wou hebben.  

 

Pro tip: zorg dat als je de luiers naar bennen mee neemt je ouders ze niet zien. Kan je een ongemakkelijk gesprek besparen. Ik spreek hier helaas uit ervaring. 

Badge

Mika711, voor mij was dat gesprek hetzelfde maar heb wel tips om dat te voorkomen wat ik had gedaan is bestellen om marktplaats laten bezorgen op een afhaal punt ophalen in een doos gedaan die dicht getaped en naast m'n bureau gezet werkt top ik had er alleen een op men bed gelegt en was hem vergeten weg te halen... dus opletten.

 

Nog een tip 13/14 jarige jongen meisje incontinentie ongeveer maat m 

SUCCES!!

Reageer