Skip to main content
Vraag

hoe kom je sloom klaar??

• June 5, 2020
  • 4 reacties
  • 715 Bekeken

Als je seks hebt wil een vrouw altijd lang doen, maar ik kom heel snel klaar omdat gw lekker voelt. Ik wil alvast oefenen voor later om veel langer seks te hebben. Dus hoe kom je slomer klaar? Tips?  Alvast thxx

4 reacties

• June 5, 2020

Hi Aapje,

je bent niet de enige jongen die af en toe naar zijn zin te snel klaarkomt, maar je kunt tips vinden  via de link om het klaarkomen wat langer uit te stellen:

https://sense.info/nl/seks/seksuele-problemen/klaarkomen/te-vroeg-klaarkomen

- begin quote

Tips om het klaarkomen uit te stellen

• Stop met bewegen of ga langzamer bewegen.
  • Zoek naar een standje waarbij je minder snel klaarkomt.
  • Plaats je duim en wijsvinger als een ring om je balzak. Trek dan zachtjes naar beneden vlak voordat je klaarkomt.
  • Probeer condooms met een speciaal glijmiddel dat het orgasme uitstelt (Performa condooms van Durex).

- einde quote

Je kunt dit natuurlijk voor een groot gedeelte al uitproberen als je jezelf aftrekt. Als je voelt dat je bijna klaar gaat komen, ff wachten totdat het gevoel een beetje wegzakt en dan weer verder enz.

Op de site staat nog meer info, maar hier alvast een gedeelte

Groetjes,

M&M's

• June 5, 2020

Hey @Aapje .

Zoals @M en Ms al zei. 

Ben ik het er helemaal mee eens.

• June 11, 2020

Als je seks hebt wil een vrouw altijd lang doen, maar ik kom heel snel klaar omdat gw lekker voelt. Ik wil alvast oefenen voor later om veel langer seks te hebben. Dus hoe kom je slomer klaar? Tips?  Alvast thxx

Bij mij helpt even een paar seconden stoppen en dan door gaan

• June 11, 2020

Hi Aapje,

je bent niet de enige jongen die af en toe naar zijn zin te snel klaarkomt, maar je kunt tips vinden  via de link om het klaarkomen wat langer uit te stellen:

https://sense.info/nl/seks/seksuele-problemen/klaarkomen/te-vroeg-klaarkomen

- begin quote

Tips om het klaarkomen uit te stellen

• Stop met bewegen of ga langzamer bewegen.
  • Zoek naar een standje waarbij je minder snel klaarkomt.
  • Plaats je duim en wijsvinger als een ring om je balzak. Trek dan zachtjes naar beneden vlak voordat je klaarkomt.
  • Probeer condooms met een speciaal glijmiddel dat het orgasme uitstelt (Performa condooms van Durex).

- einde quote

Je kunt dit natuurlijk voor een groot gedeelte al uitproberen als je jezelf aftrekt. Als je voelt dat je bijna klaar gaat komen, ff wachten totdat het gevoel een beetje wegzakt en dan weer verder enz.

Op de site staat nog meer info, maar hier alvast een gedeelte

Groetjes,

M&M's

Thx maar werkte niet super kwam toch klaar :(