Vraag

Hoe kom ik meiden tegen die willen sexten

  • 26 February 2024
  • 10 reacties
  • 755 Bekeken

Badge +1

Ik ben echt heel geil en heb zin om met meiden te sexten maar dat kan je niet aan vriendinnen vragen ofzo. Dus hoe kom ik meiden tegen die ook met mij willen sexten?


10 reacties

Reputatie 2
Badge

snap

Badge +1

Gwn random meiden toevoegen en vragen of ze willen sexten?

Reputatie 2
Badge +2

Je zou dit kunnen doen, ik zou dit alleen niet willen aanraden omdat de meeste je dan waarschijnlijk rapporteren.

Badge

Ik ben echt heel geil en heb zin om met meiden te sexten maar dat kan je niet aan vriendinnen vragen ofzo. Dus hoe kom ik meiden tegen die ook met mij willen sexten?

Ik heb dat ook maar andersom

Ik denk dat het beter is om gewoon te wachten en niet om iemand random te vragen op snap want de meeste meiden zitten daar echt niet op te wachten. Je komt vanzelf wel iemand tegen waar je mee kan gaan sexten maar wanneer is de vraag. Groetjess

Badge +1

Je zou dit kunnen doen, ik zou dit alleen niet willen aanraden omdat de meeste je dan waarschijnlijk rapporteren.

Wat zou jij dan precies doen?

 

Badge +1

Ik ben echt heel geil en heb zin om met meiden te sexten maar dat kan je niet aan vriendinnen vragen ofzo. Dus hoe kom ik meiden tegen die ook met mij willen sexten?

Ik heb dat ook maar andersom

Bedoel je dat je graag wil sexten of juist niet en mensen je toevoegen om dat te doen? Of bedoel je iets compleet anders?

 

Reputatie 1
Badge

Misschien via discord? Daar kun je gewoon een random server joinen en vragen. En je kan makkelijk een nieuw account maken, en is helemaal anoniem.

 

Deel van de tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 

3. Plaats op het forum geen persoonsgegevens.

Zorg ervoor dat je anoniem bent op het forum, zodat anderen jou niet herkennen. Dus:

  • Plaats geen foto’s van personen
  • Geef alleen je gebruikersnaam, niet je echte naam.
  • Post nooit persoonlijke gegevens zoals je telefoonnummer, e-mailadres, de naam van je school of je sociale mediaprofiel waardoor andere forumgebruikers je kunnen herkennen.

Anne - De Kindertelefoon

 

 

 

Badge

Misschien via discord? Daar kun je gewoon een random server joinen en vragen. En je kan makkelijk een nieuw account maken, en is helemaal anoniem.

 

 

in wat voor soort servers kan dat dan, of ze zijn 18+ of je word al vrij snel eruit geschopt in veel servers

 

Reputatie 1
Badge +2

Gwn random meiden toevoegen en vragen of ze willen sexten?

Dan is de kans groot dat je word exposed.

Reageer