Hoe kom ik erachter of mijn vriend homo of bi is?

  • 7 April 2021
  • 0 reacties
  • 198 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo allemaal,

 

Ik ben 16 jaar oud, biseksueel, en mij lijkt het echt fantastisch om een keer te experimenteren met een vriend van me. 

 

De vriend van mij, ik noem hem even Laurence, is zelf 17 jaar en we hebben best goed en gezellig contact. Hij is jammer genoeg nog best kinderachtig voor zijn leeftijd. Het is vaak moeilijk om met hem op vertrouwelijk en serieus niveau te praten, of hij begint het al ongemakkelijk te vinden ofzo.

 

Laurence geeft vaak bi/gay trekjes af, maar hij verstopt zijn homo-/bi-zijn het heel erg (als hij al homo of bi is, haha). Hij durft er zegmaar niet vooruit te komen, ook al geef ik heeeel vaak hints. Altijd als ik een semi seksuele opmerking maak gaat hij gelijk ongemakkelijk lachen en zegt hij: “jaa, maar ik ben natuurlijk super hetero!” wat het alleen nog maar meer verdacht maakt.

 

Nu wil ik er dus achter komen of hij gay/bi is en/of hij wil experimenteren met mij. Hoe kan ik dat het beste aanpakken? Moet ik uit de kast komen voor hem? Moet ik veel met 'm gaan appen en vertrouwelijke gesprekken beginnen enzo? 

 

Thanks,

 

Jsd


0 reacties

Geen reactie

Reageer