Skip to main content

Waar kan ik condooms vinden thuis/ hoe kan ik er stiekem halen?

Ik zou niet thuis opzoek gaan naar condooms want het is niet netjes om aan de prive spullen van anderen te zitten.

Je kan bij een drogist of in een supermarkt bij jou in de buurt een pakje condooms kopen voor jezelf. Dat is misschien ongemakkelijk om te doen, maar het is echt niet raar ofzo het hoort erbij en het is gewoon normaal om condooms te kopen.

Groetjesss van ItsJustMe :)


Je kan ook ook condooms online kopen. Bij bol.com of Kruidvat bijv. Als je ff zoekt op ‘condooms kopen’ kom je genoeg tegen.


idd in haast elke supermart hebben ze er, zeker in Kruidvat , Action , de gewone supermarkt ook, je kan ook aan de zelfscan kopen dan valt het minder op of cash aan de kassa


Als t goed is kan je ze gratis krijgen bij de apotheek 


Hoi @Bannaan ,

 

in België (ik woon daar vlak bij) zie ik buiten bij de apotheek wel eens een condoomautomaat hangen. Ik weet niet of er in NL ook van die automaten zijn. Zelf heb ik ze nog niet gezien.

Volgens mij kun je daar gewoon muntjes (euro's)  in gooien, maar ik heb nog niet van dichtbij gekeken….want anders denken die Belgen misschien dat ik die ga kopen 🤔

Ik heb wel eens een pakje gekocht bij de supermarkt en dan gwn tussen de boodschappen gelegd en eigenlijk vond ik dat de eerste keer wel spannend, maar er zat een mevrouw aan de kassa die ik toch niet kende, dus ik dacht 'die gaat er toch niks van zeggen'.

Alleen vlak voordat ik eindelijk aan de beurt was (er stond best een lange rij) ging die mevrouw wisselen met een jongen van school (oeps). Ik kende hem alleen van zien en gelukkig zei hij er ook niks van. Hij lachte alleen maar naar mij, dus deed ik dat ook maar naar hem en heb ik de boodschappen snel in een tasje gedaan. Maar eigenlijk hoef je je er natuurlijk niet voor te schamen.

Het is slim om ze te gebuiken als je niet een meisje zwanger wil maken (doe ik toch niet, want ik val op jongens) of een SOA wil krijgen.

Als ik nu condooms koop (ik doe dat niet zo vaak, want ik gebruik ze eigenlijk nog niet, maar koop ze wel eens voor een vriendje die het zelf niet durft) dan ga ik gewoon bij de scankassa.

 

@Hello1 

Als t goed is kan je ze gratis krijgen bij de apotheek 

oh, in Nederland? en hoe oud moet je dan zijn?

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 


Waar kan ik condooms vinden thuis/ hoe kan ik er stiekem halen?

Je moet gewoon naar de drogist gaan en vragen voor condooms er is niks raars aan dat.


Waar kan ik condooms vinden thuis/ hoe kan ik er stiekem halen?

Als ik jou was zou ik gewoon naar Kruidvat gaan, eerste keer is spannend maar daarna went het


Hey @Bannaan  ik zou niet zoeken naar condooms van je familie want dar us van hun. Eigenlijk zou niemand  raar moeten doen als je condooms koopt want het is juist heel erg goed ik bedoel zonder condooms seks hebben is natuurlijk nooit een goed plan... ik zou het gewoon doen desnoods bij een winkel wat verdeeweg zodat je geen bekende tegen komt als je dat vervelend  vind 

 

(Hehehe best goede tips voor een meisje dan hè🤣)

 

Groetjes smokey


Hii @SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer ,

 

mijn ma zei dat dat kon, en vergoed wordt… heb het zelf niet opgezocht ofzo, maar als het goed is zit er geen leeftijd aan, omdat ze beschikbaar zijn gemaakt juist om kinderzwangerschappen te voorkomen op elke leeftijd .

 

 


Hoi @Hello1,

 

nou ja, iig een goede reden, maar ik had er nog nooit van gehoord.

Ik weet alleen niet of veel jongens en meisjes dat weten en of het dus echt werkt.

Het lijkt me ook niet echt  laagdrempelig als je die dan moet vragen aan de balie of kun je die dan gewoon pakken in de apotheek?

Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig geworden.

 

Volgens mij hebben we op school wel een een keertje gratis condooms gekregen bij een voorlichting ofzo, maar een heleboel in de klas gingen die opblazen…. ik had die wel mee naar huis genomen om te oefenen 😃 kreeg 'm niet afgerold, ik had 'm binnenste buiten 😂

 

Bedankt voor de tip.

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 


Miss kan je condooms thuis in een laadje vinden? Als je geen vindt, kan je ook naar de winkel (ik zag  condomen in de kruidvat en albert heijn). Ik zou dan wel contant geld gebruik voor de zekerheid.


 

Als t goed is kan je ze gratis krijgen bij de apotheek 

oh, in Nederland? en hoe oud moet je dan zijn?

@Hello1  @SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer  Volgens mij is dat niet zo hoor. In NL iig niet. Je kan wel via sommige zorgverzekeringen 50 gratis condooms per jaar krijgen maar dat is allen vanaf 18 jaar dus daar hebben wij hier niks aan haha. GGD’s hebben ook wel eens acties met gratis condooms. Maar nee, niet gratis te krijgen bij de apotheek dus (zou wel mooi zijn als dat kon 😅)

 


Online kopen


@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer @tim16 , 

 

oh ja zou best kunnen, mijn ma zei dat k dat verzekerd krijg ofzo😭 

 

ik zou t niet uit een laatje pakken persoonlijk want dat is gewoon raar en degene van wie ze zijn gaan het 100% doorhebben. Je kan ze ook online gewoon bestellen en ergens ophalen ofzo, dat is discreet en dan staat dat ook niet in je afschriften🤷🏼‍♀️


Reageer