Vraag

Hoe kan je seks hebben met jezelf als meisje?

  • 12 May 2023
  • 5 reacties
  • 477 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Ik ben 13 jaar en ik heb soms echt zin in seks, gister heb ik gevingerd. Soms dan pak ik een kussen en ga ik op en neer, maar wat kan ik nog meer doen. Ik kan ook niet een dildo kopen, want dat merken mijn ouders, iemand andere ideeën?


5 reacties

Badge

ga even normaal doen, ga naar buiten, loop even. neem een wandeltje. maar doe even normaal

Reputatie 7
Badge +7

ga even normaal doen, ga naar buiten, loop even. neem een wandeltje. maar doe even normaal

Dit is super normaal hoor. Dit hoort gewoon bij de puberteit. Iedereen doet dat. Jongens en meisjes, echt iedereen. Dus wat je nu zegt is een beetje nutteloos en klopt niet ;)

oh en ook @Bigdick het is super normaal om dat te doen als meisje in de puberteit. Dus doe even aardig en als je niks liefs te zeggen hebt, zeg dan niks.

 

Voor @anoniemmm1234 je zou je clitoris kunnen strelen met je vinger. Of met de douchekop tegen je clitoris aansproeien. Maar in de douche klaarkomen duurt best lang dus als je niet veel geld hebt is dat niet handig. Zo verspil je veel water en dat kost veel geld. Hopelijk heb je er iets aan!

 

Badge

ga even normaal doen, ga naar buiten, loop even. neem een wandeltje. maar doe even normaal

Dit is super normaal hoor. Dit hoort gewoon bij de puberteit. Iedereen doet dat. Jongens en meisjes, echt iedereen. Dus wat je nu zegt is een beetje nutteloos en klopt niet ;)

 

Voor @anoniemmm1234 je zou je clitoris kunnen strelen met je vinger. Of met de douchekop tegen je clitoris aansproeien. Maar in de douche klaarkomen duurt best lang dus als je niet veel geld hebt is dat niet handig. Zo verspil je veel water en dat kost veel geld. Hopelijk heb je er iets aan!

 

ik denk niet dat het normaal is, dat een kind sex wilt hebben. Ik denk dat ze iets anders moeten doen zodat ze van die gedachten af kan komen.

Reputatie 7
Badge +17

@ties4k desperado het is heel normaal dat je, wanneer de puberteit begint, daar aan gaat denken. Dat wil niet zeggen dat je het dan ook moet gaan doen. Van al die anti-seks praat krijg je juist een heel verkeerd beeld van seks.

Reputatie 7
Badge +7

ga even normaal doen, ga naar buiten, loop even. neem een wandeltje. maar doe even normaal

Dit is super normaal hoor. Dit hoort gewoon bij de puberteit. Iedereen doet dat. Jongens en meisjes, echt iedereen. Dus wat je nu zegt is een beetje nutteloos en klopt niet ;)

 

Voor @anoniemmm1234 je zou je clitoris kunnen strelen met je vinger. Of met de douchekop tegen je clitoris aansproeien. Maar in de douche klaarkomen duurt best lang dus als je niet veel geld hebt is dat niet handig. Zo verspil je veel water en dat kost veel geld. Hopelijk heb je er iets aan!

 

ik denk niet dat het normaal is, dat een kind sex wilt hebben. Ik denk dat ze iets anders moeten doen zodat ze van die gedachten af kan komen.

Dat hoor bij de puberteit hoor. Mensen doen er altijd moeilijk over maar als je in de puberteit zit, doen je hormonen dat. Daar heb je zelf niks over te zeggen. Dus of je er nou over na wil denken of niet, vaak gebeurt het gewoon.

Reageer