Skip to main content
Vraag

hoe kan je je clit masturberen intenser maken ?

• August 9, 2020
  • 3 reacties
  • 886 Bekeken

Hi hoe kan ik men clit masturberen intenser maken? (Al gebruikt: elektrische tandenborstel,douche straal,vibrator wil ik niet ,massage stoel)

3 reacties

• August 9, 2020

Je kunt eens wat proberen met ijsklontjes. Maar pas hier wel echt goed mee op, je wilt geen nare frostbite daar. 

Je kunt het stimuleren van je clitoris natuurlijk ook combineren met vinger. Dit zal het veel intenser maken. Zoek bijvoorbeeld naar je g-spot. Dit is eigenlijk de achterkant van je clitoris.

Probeer maar eens wat.

Succes met deze zoektocht.

Groetjess

tekst aangepast door De Kindertelefoon nav forumregel 8a

• August 10, 2020

@Mariska H (niet specifiek aan u gericht, maar u was de eerste mod die ik tegenkwam)

Forum regel 8a, reclame maken??? Volgens mij maakte ik toch echt geen reclame voor een website, bedrijf of product, maar was dit gewoon een linkje naar een informatief artikel. Dat kan toch wel? (Dit was dè bron btw)

Een beetje tegenstrijdig dit allemaal. Forumregel 10 is namelijk ‘Bij gebruik van teksten vanuit een andere bron, is een bronvermelding verplicht.’ 

Ik heb een bron vermeld waar je meer info kan vinden. Dat is dan toch prima???

Het is beetje onduidelijk nu, zou dit uitgelegd kunnen worden. Dan weet ik ook voor volgende keren waar ik rekening mee moet houden.

Mvg,

Floor
Forum|alt.badge.img+2
  • Kindertelefoon
  • August 11, 2020

Hoi xLisa,

We hebben twee redenen gehad om jouw reactie aan te passen.  De site waar je naar verwees heeft als doel om geld te verdienen, onder andere door de verkoop van seksspeeltjes en lingerie. Reclame vinden wij niet wenselijk op het forum. Ook kunnen wij de informatie die wordt gegeven op deze website niet garanderen, dat betekent dat we niet zeker weten of deze website de juiste informatie geeft en of de informatie veilig is. Daarom zullen wij als Kindertelefoon ook nooit naar deze website verwijzen. 

We vinden het belangrijk om een veilige omgeving te zijn voor jongeren; websites die hier niet bij passen zullen we daarom altijd verwijderen.

We twijfelen overigens niet aan jouw oprechtheid!

Hopelijk heb je hier wat aan.

Groeten Floor

De Kindertelefoon