Skip to main content

Ik ben dus een meisje van 13 en het ik kom de hele tijd bijna klaar maar het lukt me dus echt niet. Ik wil het wel echt heel graag, want ik weet dat het een supergoed gevoel is.

Ik weet de standaard dingen wel zoals je clitoris enzo en dat werkt wel maar dus niet helemaal.

Heeft iemand tips om echt helemaal klaar te komen met jezelf.

De groeten van mij

Hoi er zijn wat dingen te vinden hier op het forum:

Hopelijk heb je er wat aan !

En je kan je fantastie gebruiken je voorstellen wat je heel fijn zou vinden en tegelijk jezelf helpen. Dat werkt goed.

Lieve groetjes Ellen -xxx-


heyyy, ik ben een meisje van 12 en ik had hetzelfde probleem, ik wist niet wat ik moest doen.

Maar nu ben ik voor het eerst echt klaargekomen. dit is hoe het ging:

ik was eindelijk een keer alleen thuis en dacht: Dit is mijn kans. Ik was al een Netflix serie aan het kijken, die heet: too hot to handle. Echt heel leuk. Ik had heel veel dingen gelezen over elektrische tandenborstel en zo dus dat ging ik ook doen, ik zocht ff tips op het forum en toen ging ik het doen. Ik ging op me bed liggen met de serie aan, ik pakte een schoon borsteltje en zette hem op mijn tandenborstel. I

k doe het op deze manier:

ik doe niet de haren op me clitoris maar het plasticrandje waar de haren zeg maar aan vast zitten. Ik heb 3 verschillende standen dus dat is fijn. ik begon gewoon met de zachtste en ik kreunde, daarna zette ik hem harder er kreunde meer. na een minuut of twee keek ik naar mijn vagina en ik zag wit spul! ik was in schok en  ging naar de wc waar ik mijn kutje afveegde en schoonmaakte.

dit was hoe het bij mij ging ik hoop dat je er iets aan hebt.

Liefs van mij!!😙


Reageer