Skip to main content
Vraag

Hoe kan ik naakt zijn maar niet dat bekenden mij zien?

• February 25, 2026
  • 8 reacties
  • 513 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallotjes,

ik ben hier nieuw maar ik had een vraag/probleem. Ik wil naakt zijn maar niet bij bekende mensen en natuurlijk geen fotos enzo maar toch wel “openbaar” plek ofzo het lijkt me heel spannend, alleen weet ik niet hoe want ik kan ook niet ff naar een nudisten plekje gaan want die heb ik niet in de buurt en alles is te ver. Iemand ideeën en of tips?

8 reacties

Minecraft speler
Forum|alt.badge.img+1

@Ha1 misschien kan je op Google Maps eens zoeken voor een plek bij jou in de buurt

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • February 26, 2026

@Minecraft speler & ​@Ha1 nee beter niet! Openbaar seksuele handelingen uitvoeren is strafbaar en je zit niet op een boete of straf te wachten denk ik. 

Je kunt dit artikel lezen. https://www.ambtadvocaten.nl/kennisbank/schennis-van-de-eerbaarheid/ 

Yusa : )

Minecraft speler
Forum|alt.badge.img+1

@Yusa ik bedoel een plek waar het legaal is

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • February 27, 2026

op of in het zwembad, sauna, sportclub, strand, bos, park, douche, nudisten familie etc, 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • March 1, 2026

@DJEE  het probleem is daar zijn bekenden en dan levert t problemen op helaas. Of even naar een afgelegen plekje gaan maar daar zitten weleens jongeren en dat is al helemaal nie waarop ik zit te wachte

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • March 1, 2026

dan wordt het wel moeilijker, zeker als je iedereen kent in het zwembad, sauna, sportclub, strand, bos, park, maar waarom mogen bekenden niet jouw blote piemel of kont zien je hoeft je toch niet te schamen.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • March 1, 2026

@DJEE t is nie dat ik me schaam het is gw dat er misbruik mee gemaakt gaat worden. Of ik ga ergens waar he tmeer afgelegen is lekker trekken ofzo.heb je verder nog ideeen?

Ander
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • March 2, 2026

Maar w8 effe eerst zoek je plaatsen waar je naakt kan zijn tussen mensen die jou niet kennen, right? 

En nu zeg je dat je ergens afgelegen wil zitten trekken? 

Dat is iets helemaal verschillend. 

Naturisme heeft niks met openbare seks te maken. 

Als je ergens bloot wilt zijn waar “niemand” (maar je weet nooit of iemand je kent of een onbekende je filmt) jou kent en je gaat géén gekke dinges doen en je wil het écht zo super graag neem dan de trein en ga naar een naturisten strand of plek