Skip to main content

Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik niet meer wordt gepest?

• December 15, 2021
  • 5 reacties
  • 512 Bekeken

yoooo, mensjes

ik ben 16 jaar en 150 kilo. Ik heb obesitas en ik wordt gepest op school. de pestkoppen op mijn school zeggen dat ik nooit seks ga hebben en ik word daar depressief en verdrietig van. Mijn ouders zeggen dat ik vrienden moet gaan zoeken en dat ik moet afvallen. Ik vind het vervelend om naar school te gaan, maar thuis voel ik me ook niet op mijn gemak. Ik heb ook een zusjes, maar zij is wel dun en heeft een grote kont. Mijn ouders zijn wel kei trots op haar. Dit maakt mij heel verdrietig. Ook al mijn vrienden (dat zijn er 2) geilen op mijn zusje. Dit maakt mij echt woedend. Daarom heb ik besloten om op korfbal te gaan. Hier heb ik een jongen ontmoet en ik denk dat ik hem leuk vind. Na twee maanden in het team ben ik eindelijk met hem naar bed gegaan. De jongen heet Jack (niet echte naam). In de klas begonnen de jongens te zingen over mij en die Jack. Ze zongen uit volle borst: Heeee Jaqueline, ooooooh laat je piemel zien. Maar niet alleen dat. Ook ohhh Jack stop je piemel in mijn bek. Nu was ik er echt klaar mee. Daarom begon ik naar de gym te gaan. Ook dit mocht natuurlijk niet baten, want na 2 minuten op de loopband was mijn shirt helemaal doorweekt en ik was helemaal dood. Het leek net alsof iemand haar hele vaginale inhoud op mij had gesquirt. Ik schaamde me dood en ik werd daardoor weggepest uit basic fit. Nu was ik echt helemaal depressief. Ik durf nu niet meer na school toe. Kunnen jullie mij helpen hoe ik niet meer gepest kan worden.

Met vriendelijke groet, 

Bolle

5 reacties

• December 15, 2021

Hallo jij kan er niks aan doen dat je obesitas hebt. Als je naar een dokter ofz gaat kan je bijvoorbeeld een keer praten met je dokter.  En al die mensen die zeggen dat je geen seks gaat hebben dat kunnen ze niet voorspellen je hebt nog een hele toekomst voor je! En die vrienden die geilen op je zusje moet je tegen je zusje zeggen kan ze daar rekening mee houden. En goed dat je op korfbal bent gegaan als ik jouw was zou ik je gaan focussen of korfbal.  Je kan ook naar een andere sportschool gaan of met mensen van die sportschool over je situatie praten. 

Liefs Sophie!! ✨

• December 15, 2021

Maar ik wil graag dat ze ook respect hebben voor mij. 

• December 15, 2021

Hoi!

Ik vind het heel teleurstellend om te horen  dat er zulke nare mensen bestaan die je zo pesten en weet ook niet een goede oplossing om pesten te stoppen, maar wat je wel kan doen is stoppen met jezelf te pesten! Je hebt het misschien niet door maar je pest eigenlijk jezelf ook door naar hun te luisteren ze zeggen dat je nooit een partner zal vinden maar, waarom zou je dat geloven? Ze kunnen niet de toekomst voorspellen en weten dat dus nooit. Met jezelf pesten heb ik het over zelfvertrouwen, je kan op Google of een andere browser tips opzoeken om zelfvertrouwen op te bouwen ik weet zeker dat het helpt dat is namelijk een van de belangrijkste dingen ooit!!! Ik snap dat je natuurlijk het liefst wilt dat jij niet moet veranderen maar hun alleen, je kan hun gedachten niet wissen dus probeer jezelf te helpen inplaats van de pesters vragen om te stoppen de waarheid is niet leuk maar hun zullen dat niet snel doen.

Ik hoop dat dit helpt

• December 15, 2021

Hoi! 

Ik vind het heel verdrietig voor je en zou willen dat ik meer informatie kon geven maar dit is alles wat ik weet:

Je kan natuurlijk niet het gedachte wissen van die jongens/meiden maar je kan wel je eigen gedachte veranderen door meer zelfvertrouwen op te bouwen! 

(Je kan op Google of een andere browser tips zoeken hoe je zelfvertrouwen op kan bouwen)

Zelfvertrouwen is een van de belangrijkste eigenschappen op aarde! Als je in jezelf gelooft maakt het niet uit wat die idioten allemaal zeggen want jij bent de baas over jou verhaal en laat hun dat niet zijn! Je kan ook op school om hulpvragen om zelfvertrouwen op te bouwen wij hebben altijd een mvr/mr die daar overgaat dus misschien kan zij/hij je helpen.

• December 16, 2021

Hallo jij kan er niks aan doen dat je obesitas hebt. Als je naar een dokter ofz gaat kan je bijvoorbeeld een keer praten met je dokter.  En al die mensen die zeggen dat je geen seks gaat hebben dat kunnen ze niet voorspellen je hebt nog een hele toekomst voor je! En die vrienden die geilen op je zusje moet je tegen je zusje zeggen kan ze daar rekening mee houden. En goed dat je op korfbal bent gegaan als ik jouw was zou ik je gaan focussen of korfbal.  Je kan ook naar een andere sportschool gaan of met mensen van die sportschool over je situatie praten. 

Liefs Sophie!! ✨

Ja ik heb mij geprobeerd te focussen op korfbal, maar ik ben uit het team gepest. Nu ben ik op curling gegaan.