Vraag

Hoe kan ik een meisje vragen of ik haar mag vingeren??

  • 27 September 2020
  • 4 reacties
  • 781 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik ben zelf een jongen van 14 jaar alleen vraag ik me heel erg af hoe ik mijn vriendin kan vragen om haar te vingeren of mij af te trekken heeft iemand tips om dat te vragen???


4 reacties

Moderator? zou je misschien deze topic en mijn andere topics willen verwijderen er zijn pesters die van dit account weten en ik word al veel gepest en ik wil niet dat hun dit gaan delen dus kan je dat alsjeblieft voor me kan doen…zal ik heeel dankbaar zijn.. en ook als het kan met mijn andere topics

 

Reputatie 4
Badge +3

Beste Unknown007,

 

de Kindertelefoon verwijdert niet zomaar topics zoals staat beschreven in forumregel 17:

 

17. Topics worden niet verwijderd.

Topics die je plaatst worden in principe niet verwijderd. Andere forumgebruikers kunnen topics lezen om informatie uit te halen en nieuwe reacties kunnen een topic weer nieuw leven inblazen.

 

Er zijn drie uitzonderingen. Een topic wordt wel verwijderd als:

· Het topic in strijd is met de forumregels.

· Het topic je anonimiteit in gevaar brengt.

· De Kindertelefoon verwijdert alle topics waar langer dan 6 jaar geen reactie op is gekomen.

 

groeten Claire

De Kindertelefoon

@Unknown007 ,

wat je wel kan doen is aan KT vragen om je gebruikersnaam te veranderen  (doe dat je op https://forum.kindertelefoon.nl/over-de-kindertelefoon-54/gebruikersnaam-aanpassen-14651?postid=383969#post383969)  in Pietje12 of zoiets en als dat gebeurd is, vraag je KT om je account (met die gewijzigde naam) te verwijderen ( daarvoor gebruik je dit topic https://forum.kindertelefoon.nl/over-de-kindertelefoon-54/account-verwijderen-14650?postid=383977#post383977) en worden alle topics die je tot nu toe hebt aangemaakt en ook de reacties die je geplaatst hebt geanonimiseerd. Daar komt dan alleen bij te staan 'Anonymous’. Datzelfde gebeurt met alle accounts die verwijderd worden, dus dan ben je niet herkenbaar meer. 

Daarna kun je een helemaal nieuw account aanmaken met weer een andere naam die niemand weet en dan kun je gewoon weer reacties plaatsen en topics posten. 

 

Succes en hopelijk houden die pestkoppen er dan mee op.

 

Groetjes,

M&M's

 

Je hoeft niet perse te vragen. Als jullie eigenlijk in de mood zijn dan gaat dat het makkelijkst.  Als het op het moment aankomt. Dan kan je wel vragen '’Is het okey als ik je vinger?'’ Meisjes houden van netjes vragen en bevestiging. Ik hoop dat je er wat aan hebt! xxxxx

Reageer