Vraag

hoe kan ik de stap maken om seks te hebben

  • 25 October 2021
  • 6 reacties
  • 260 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik ben dus echt beetje wanhopig ik voel me vaak eenzaam en denk daardoor vaak aan sex ik ben al 16 en ja de gevoelens zijn er alleen ik heb niemand en niemand wilt mij idk hoe ik de stap moet maken en ik ben door eenzaamheid in mijn eigen wereld geraakt ik kreeg nooit aandacht nu wel weer maar niet doordat ik iets gedaan heb maar ik heb een brommer en nu ziet iedereen me wel staan maar ik weet gewoon effe nie wat ik moet doen is het normaal om nog maagd te zijn hoe kan ik de stap maken om sex te kunnen hebben graag reactie graag tips van zowel meisjes als jongens

 

 

 


6 reacties

Het is zeker normaal om nog maagd te zijn op je 16e. De gedachtes over seks zijn niet ongewoon, maar ik raad je aan wel een partner/vriend(in) te zoeken en niet een onenightstand. Uiteindelijk komt het allemaal wel goed! Succes!

Maatje dankjewel voor je reactie jep ik heb zeker een partner nodig alleen ik denk niet dat ze voor mij gaan maar om mijn materiaal you know ik ben gewoon zo vaak gekwetst en ben misschien te voorzichtig 

 

Reputatie 1
Badge +1

Klinkt super herkenbaar. Ik heb een lang verleden met exen die veel shit gedaan hebben. Waardoor ik me ook vaak afsluit. Ik ben 15, bijna 16 en ook nog maagd. Dit is zeker niks om je voor te schamen. Iedereen gaat op zijn eigen tempo. Voel je zeker niet geforceerd om seks te hebben omdat iedereen dit doet. De verlangens voor seks zijn er nou eenmaal, en die heeft iedereen wel eens. 

Mijn advies, praat met mensen (meisjes/jongens, waar je ook op valt) maak vrienden. Vroeg of laat komt er een persoon voorbei die een klik met je heeft en die je wel ziet staan voor wie je bent. Dan zal ik eerst gewoon gaan daten. Niet gelijk seks. 

Mijn ex wou ook gelijk seks, en hier voelde ik me totaal niet comfortabel bij. Aangezien het heel erg leek alsof dat het enige was waarom we een relatie hadden. En we elkaar eigenlijk nog niet zolang kende. Hij bleef pushen dus heb ik het uitgemaakt. 

Persoonlijk, deel ik mijn eerste keer liever met iemand waar ik een echte band mee heb. 

Dus, zoek de juiste persoon, bouw een band op, praat met elkaar en als jullie er allebei klaar voor zijn kunnen jullie er voor gaan. 

Klinkt super herkenbaar. Ik heb een lang verleden met exen die veel shit gedaan hebben. Waardoor ik me ook vaak afsluit. Ik ben 15, bijna 16 en ook nog maagd. Dit is zeker niks om je voor te schamen. Iedereen gaat op zijn eigen tempo. Voel je zeker niet geforceerd om seks te hebben omdat iedereen dit doet. De verlangens voor seks zijn er nou eenmaal, en die heeft iedereen wel eens. 

Mijn advies, praat met mensen (meisjes/jongens, waar je ook op valt) maak vrienden. Vroeg of laat komt er een persoon voorbei die een klik met je heeft en die je wel ziet staan voor wie je bent. Dan zal ik eerst gewoon gaan daten. Niet gelijk seks. 

Mijn ex wou ook gelijk seks, en hier voelde ik me totaal niet comfortabel bij. Aangezien het heel erg leek alsof dat het enige was waarom we een relatie hadden. En we elkaar eigenlijk nog niet zolang kende. Hij bleef pushen dus heb ik het uitgemaakt. 

Persoonlijk, deel ik mijn eerste keer liever met iemand waar ik een echte band mee heb. 

Dus, zoek de juiste persoon, bouw een band op, praat met elkaar en als jullie er allebei klaar voor zijn kunnen jullie er voor gaan. 

Dankjewel maatje voor je reactie 

 

Reputatie 1
Badge +1

Geen probleem, veel succes igg. 

Ondertussen kan je je gevoelens vast wel een beetje bevredigen door te masturberen. ;)

Geen probleem, veel succes igg. 

Ondertussen kan je je gevoelens vast wel een beetje bevredigen door te masturberen. ;)

Soms 

Reageer