Vraag

hoe is het om te pijpen?

  • 5 September 2020
  • 4 reacties
  • 1885 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo, misschien een rare vraag. Maar hoe is het op te pijpen. Ik ben een jongen van 14 die op jongens valt, en ik ben gewoon benieuwd hoe het is om iemand te pijpen.  ik heb al vaker van mensen gehoord dat het bij mij op school is gebeurt, en toen werd ik er wel nieuwsgierig naar. 
 

 


4 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Heel erg lekker

Reputatie 7
Badge +5

Maar moeilijk te omschrijven 

Hoe je moet pijpen of hoe het is om gepijpt te worden? 

Ik ben een meisje dus de 2e vraag kan ik niet beantwoorden🙃

Voor de 1e vraag. Je moet het doen bij iemand die je leuk vind, die je vertrouwt en waarbij je je zelf kan zijn. Doe het niet  gewoon omdat je het wil doen. En dan kun je van alles doen. Je kunt m likken, deepthroat en nog veel meer. Vraag ook aan de ander wat hij fijn vind.

ik pijp zelf wel, maar niet graag echt héél lang, mijn mond kan het niet aan om lang te pijpen en dan krijg ik pijn in mijn mondspieren :p ik trek liever iemand af, maar af en toe tussendoor ook wel pijpen, liefst niet klaarkomen in de mond, ik geil enorm op sperma maar ik zie het er liever eerst uitkomen, das vet geil, en dan lik ik het daarna wel op, maar als het perongeluk gebeurt ja dan is het niet zo erg, ik slik het wel door, maar ik heb liever eerst contact met de sperma, zien uitkomen, iemand zijn buik zien volhangen, iemand zijn vingers zien volhangen, en dan oplikkken is vet geil :p

Dat klinkt inderdaad heel geil, ik ben inmiddels al 15 en nogsteeds niets gedaan 😥

Reageer