Hoi dit is een follow up voor mijn vorige topic. LEES DIE EERST.
Ik denk regelmatig over hem na nu ook. Altijd denk ik over hem na in bed. Dan denk ik vindt hij mij leuk of hoe groot zou zijn penis zijn?
Ik zou het graag aan hem vragen maar misschien is hij afgeschrokken. Ik heb een topic over mijn vraag gezien met veel handige info erover alleen als we afspreken zijn mijn ouders ALTIJD thijs. We doen wel veel samen, we hebben gesproken over hoe vaak we hebben gefapt en wat we kijken (Hij kent mij beter. Hij kijkt volgens mij treinmeisje en hij weet dat ik hentai en pussy fuck kijk.) ook heeft hij mijn 'bobbel' gezien. Ik zou nog steeds zijn 'bobbel' willen zien maar hij houdt zijn handen er steeds voor, ik heb het wel een keer gezien en hij zat in een pose(Meg zijn heupen omhoog, want hij was aan het strekken.) en zijn stijve was echt lang dat kon je echt zien. Ik zou zijn ... willen zien, maar ik weet heg niet ik kan de toekomst niet voorspellen.
Bladzijde 1 / 1
Hey,
Jullie doen al heel veel dingen op seksueel gebied samen, dus ik denk dat je gewoon wat meer moet aandringen.
Jullie doen al heel veel dingen op seksueel gebied samen, dus ik denk dat je gewoon wat meer moet aandringen.
Hoi
Je bent erg close met een vriend, en denkt regelmatig aan hem. Jullie experimenteren weleens samen, maar je hebt het gevoel dat hij jou beter kent dan jij je vriend. Hij lijkt van karakter eerder gereserveerd, houdt bijvoorbeeld zijn handen voor zijn kruis, wie weet uit verlegenheid.
In je vorige topic las ik dat deze vriend vaak seksuele handelingen bij je uitvoert als grap, en dat jij bij hem nog niets gedaan hebt. Ook vertel je dat hij hetero is. Het zou kunnen dat jullie band voor je vriend eerder vriendschappelijk is, en dat hij de seksuele handelingen inderdaad als grap bedoelt.
Denk je dat je hier met hem over kan praten? Het lijkt me voor jullie beiden fijn om te weten waar jullie verwachtingen liggen ten opzichte van elkaar. Voor hetzelfde geldt heeft hij geen probleem met wat meer prijs te geven over zichzelf, en kom je tijdens dit gesprek een hoop over hem te weten.
Groetjes
Kenshin
Je bent erg close met een vriend, en denkt regelmatig aan hem. Jullie experimenteren weleens samen, maar je hebt het gevoel dat hij jou beter kent dan jij je vriend. Hij lijkt van karakter eerder gereserveerd, houdt bijvoorbeeld zijn handen voor zijn kruis, wie weet uit verlegenheid.
In je vorige topic las ik dat deze vriend vaak seksuele handelingen bij je uitvoert als grap, en dat jij bij hem nog niets gedaan hebt. Ook vertel je dat hij hetero is. Het zou kunnen dat jullie band voor je vriend eerder vriendschappelijk is, en dat hij de seksuele handelingen inderdaad als grap bedoelt.
Denk je dat je hier met hem over kan praten? Het lijkt me voor jullie beiden fijn om te weten waar jullie verwachtingen liggen ten opzichte van elkaar. Voor hetzelfde geldt heeft hij geen probleem met wat meer prijs te geven over zichzelf, en kom je tijdens dit gesprek een hoop over hem te weten.
Groetjes
Kenshin
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.