Skip to main content
Vraag

hoe iemand weten of iemand wil neuken/experimenteren

• July 16, 2025
  • 2 reacties
  • 118 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik ben een jongen (15) en sou graag eens willen experimenteren en neuken. Ik heb op dit moment geen lief en ik zoek f us iemand die dat ook zou willen. Hoe open zijn meisjes daarvoor en vooral, hoe vind/zie ik iemand die dat zou willen en hoe moet ik dan tease dat ik dat wil. Ik heb ook schrik dat als het iemand is die ik goed ken en ik teas te hard ik onze goede band ga verpesten. Meisjes hebben jullie tips?

2 reacties

• July 16, 2025

Hallo Maxie_10

Heb  je een goede vriendin waarmee je geen relatie hebt maar gewoon echt goede vrienden mee bent?  Om als dat zo is zou ik het gewoon eerlijk zeggen en kijken hoe ze reageert en als ze daar positief op reageert is dat fijn voor jullie allebei. Als ze dat liever niet heeft moet je dat ook respecteren en gewoon wachten totdat je een relatie krijgt met een meisje die jouw ook leuk vindt om mee te experimenteren. Maar blijf wel altijd consent. 

groetjesss

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • July 16, 2025

Ja maar zij is niet de persoon die dat zou doen. Ik zou ook de relatie die we hebben niet willen verpesten. Dus ja voor de rest weet ik het dus niet

Grtjs