Skip to main content
Vraag

hoe hoort een piemel stijf te staan

• December 14, 2023
  • 14 reacties
  • 2176 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Als mijn piemel stijf staat dan staat hij recht tegen mijn boek omhoog maar hoort dat wel want sommige mensen zeggen dat hij recht vooruit moet 

14 reacties

benebird
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • December 14, 2023

Een penis kan allemaal kanten opstaan, naar beneden, vooruit, naar links, naar rechts, omhoog. Daar is helemaal niks mis mee en volkomen normaal!

Gr Bird

• December 16, 2023

Het maakt niet uit hoe hij staat dat is bij iedereen anders die van mij staat stijf recht naar voren 

Forum|alt.badge.img

Hoi het is inderdaad  bij iedereen verschillend bij mij staat hij stijf ook omhoog

• December 17, 2023

Iedereen heeft dit inderdaad anders. Omhoog is hartstikke normaal. Mijn stijve piemel staat ook met een bocht omhoog.

• December 19, 2023

Ja bij elke jongens is anders van mijn hart iets omhoog en met boogt naar voor .

Maar is niet erg.…

Goed Rik 

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • July 25, 2025

ik heb dat ook maar hoe is dat dan bij seks als die zo staat dan is dat toch moeilijk?

Forum|alt.badge.img+4

Hey ​@Ikhebeeenvraag 

Mijn penis staat een beetje vreemd, hij staat niet recht naar voor maar ook niet recht naar boven.

Hij staat dus een beetje tussen de twee, er zit ook een bocht naar links in waardoor het middelste van mijn eikel 20° naar links staat ofzo.

Bij iedereen anders dus...

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • July 27, 2025

maar wat is dan de beste houding tijdens seks als mijn penis heel recht staat?

• July 28, 2025

je kan je piemel toch beetje in een andere richting ‘duwen’ voor tijdens seks want ik denk wel dat iedereen dat een beetje moet doen hoor

Husky007
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • July 30, 2025

Als mijn piemel stijf staat dan staat hij recht tegen mijn boek omhoog maar hoort dat wel want sommige mensen zeggen dat hij recht vooruit moet 

Hoe bedoel je ? Hoe hoort een piemel stijf te staan ?  Iedereen is anders 

matpat13
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • August 4, 2025

Iedereen is anders idd, er is geen "beste" houding ofzo. Je bent gewoon zoals je bent.

• August 18, 2025

Ik denk een beetje helpen, met je hand sturen.

• September 1, 2025

Hoe hij hoort te staan is niet zo belangrijk. Hij is zoals ie is.

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • October 11, 2025

Ik mooi dat idee wat anders zeggen maar is ook niet maken hoe oud ben die van mijn staat om hoog met kleine bogt 

Ik ben blij dat niet recht voor uit staat last in onderbroek lijkt mij.