Hoe het beste pijpen???


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi
Ik ben een jongen en ik en een vriend willen al een tijdje seks (aftrekken,pijpen,anaal) we hebben dus in een wc hokje even snel afgetrokken en ik heb hem gepijpt maar ik had niet het idee dat hij het lekker vond
Hebben jullie tops om beter te pijpen??

10 reacties

Tips*
Kan hij niet aangeven wat hij fijn vindt, en zo het een beetje sturen?
Niet iedereen vindt namelijk hetzelfde prettig.
Ok bedankt zal vragen hoe hij het wil.
Meer tips?
Hi Zachte man,

doe wat @MensPersoon zegt en kijk ook eens op sense.info:
https://www.sense.info/seks/sekstechnieken/pijpen

Dan heb je al een idee wat je allemaal kunt doen.

Zelf trek in de jongen die ik pijp altijd een beetje af tijdens het likken en zuigen. Je hoeft dus niet alleen maar te likken en de hele tijd zijn piemel helemaal in je mond te hebben. Het is wel lekker, maar een beetje afwisselen is voor allebei wel lekker. Krijg jij niet gelijk pijn in je kaken en voor hem is stimuleren met je hand ook wel fijn.

Veel plezier en als je niet wilt hoef je zijn sperma niet door te slikken of hem per sé in je mond of gezicht te laten klaarkomen. Dat kun je met hem afspreken. Zelf vind ik dat slikken enzo wel lekker.

Groetjes,
M&M's
Thnx!
Hi Zachte man,

geen dank, graag gedaan.

als je hem weer een keertje pijpt, ben ik wel benieuwd of hij het dan lekkerder vindt, dus update is altijd goed :)

Groetjes,
M&M's
hey ,
Ik zou het gewoon aan hem vragen.
Dan ziet hij ook dat je er interesse in hebt.

groetjes ,
Miss.W
We hebben weer seks gehad en toem ik hem pijpte kreunde hij en kwam klaar!
Bedankt voor alle tips
Hi Zachte man,

Lekker toch.
Als hij eerst kreunde en toen begon te spuiten dan zal je wel iets goed gedaan hebben. Ben wel benieuwd wat precies haha.

Heb je ook geslikt of waar heeft hij gespoten?

Heeft hij jou ook gepijpt?

Groetjes,
M&M’s
gewoon je mond om zijn penis brengen en op en neer bewegingen maken, ook helpt het als je met je tong lanngs de penis wrijft, tijdens het pijpen moet je ook afwisselend mastruberen, dit helpt altijd en het is superlekkerrrrr


groetjes van een jongen met ervaring 😉

Reageer