Hoe heet het als je op oudere mannen valt?

  • 17 February 2015
  • 10 reacties
  • 3403 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoe heet het als je op oudere mannen valt? Ik heb al vanalles opgezocht en kwam alleen maar uit op de normale dingen zoals: transsexueel, transgender, homosexueel, bisexueel, panssexueel, pangender etc. 
Please help 😞 ik voel me best wel eenzaam en ik weet niet hoe ik het aan iemand moet omschrijven. Zelf ben ik vijftien en val op mannem van 25/30 + ....
En zeg nou niet dat het de puberteit is want ik weet gewoon dat dat niet zo is.
x me, myself and I

10 reacties

hii,

Misschien helpt het dat je probeert niet jezelf in hokjes te plaatsen. Het hoeft geen naam te hebben. 
Wat vind je leuker aan oudere mannen? 

xx
Hii,
Ik heb dit ook altijd al gehad, En ben ook nog steeds erg benieuwd hoe het heet. Als je meer weet hoor ik het graag!
- X
Hallo JDEL,

Dit noemen mensen een "golddigger".

gr
mij
Beste hulpgevraagdaneef

Een golddigger is iemand die alleen een relatie wil omdat die persoon hem / haar kan verwennen met rijkdom, niet vanwege echte liefde. Maar voor zover ik weet is er voor het vallen op oudere mensen niet echt een term.
Het heet gerontofiel. Do your research



OoOooOhH
Ik ben een ervaren gerontofiel dus neem het maar van mij aan....
I gerontofiel bijv.naamw.
voorkeur hebbend voor geslachtelijke liefde met bejaarden

II de gerontofiel zelfst.naamw. (m.)Verbuigingen: gerontofielenVerbuigingen: gerontofieltje
iemand met een seksuele voorkeur voor bejaarden

kdenk niet dat dat het is
Nou lieverd eigenlijk is een gerontofiel iemand die valt op oudere mannen of bejaarden. Dat staat op Wikipedia en dat is de meest betrouwbare encyclopedie op het internet💗
Badge
Nou lieverd eigenlijk is een gerontofiel iemand die valt op oudere mannen of bejaarden. Dat staat op Wikipedia en dat is de meest betrouwbare encyclopedie op het internet💗

Haha ja, maar bejaarden is nog wat anders dan 25-30 jarigen eh 😂

Nou lieverd eigenlijk is een gerontofiel iemand die valt op oudere mannen of bejaarden. Dat staat op Wikipedia en dat is de meest betrouwbare encyclopedie op het internet💗Haha ja, maar bejaarden is nog wat anders dan 25-30 jarigen eh 😂

Oudere mannen OF bejaarden honey lees nou goed

Reageer