Skip to main content
Vraag

Hoe groot is ongeveer de penis van een 12 jarige. Ik ben er namelijk best onzeker over

• February 11, 2026
  • 5 reacties
  • 287 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik ben 12 jaar en ben best benieuwd hoe lang de gemiddelde penis is van deze leeftijd, ze zeggen heel vaak dat mijn penis klein is, hij is 3-4cm slap en 11cm stijf maar hij wordt altijd heel sloom stijf

mvg

5 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • February 12, 2026

Je hoeft toch niet onzeker te zijn? Je bent ook pas 12, het is nog erg jong en hoogstwaarschijnlijk zit je nog niet eens in de puberteit. En hij zit prima bij het gemiddelde: kijk maar. https://forum.kindertelefoon.nl/lichaam-en-gezondheid-37/penis-feitjes-87284?tid=87284&fid=37

Liefs Yusa 😘

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • February 12, 2026

Het ​@anonymous131013  geen zorgen! Prima zo, heel normaal en check de link die Yusa geeft maar 🙂

Liefs, Tover xxx

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • February 12, 2026

anonymous131013 wij zijn pas 12 dus puberteit zal wel een keer komen. wat vind je sloom stijf worden  hoe snel zou het moeten en wie zeggen dat je een kleine piemel zou hebben en hoe weten ze dat dan?

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • February 12, 2026

@DJEE 

Mijn vrienden met kamp toen we samen moesten douchen allemaal maar ik zei gwn dat ik nog niet in de puberteit zat en dat hij nog moest groeien, ze zijn ook 1-2 jaar ouder, en ik moet echt lang proberen 2-5 minuten en dan pas is hij stijf

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • February 13, 2026

anonymous131013  soms zijn andere jongens eerder in puberteit.  misschien als je wat ouder of opgewonder bent gaat het sneller, maar maakt toch niks uit zolang je piemel stijf wordt werkt alles toch goed. misschien andere manier proberen om je piemel stijf te krijgen want hoe doe je het nu?